Avatar billede maqhem Nybegynder
13. december 2009 - 14:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Selvklæbende printerpapir

Hvor kan man finde selvklæbende printerpapir henne? Vi er et par venner, der godt kunne tænke os at printe noget ud som klistermærke og sætte det på vores computere :)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
13. december 2009 - 14:52 #1
Det burde du kunne købe hos enhver boghandel eller papirhandel.
Avatar billede maqhem Nybegynder
13. december 2009 - 15:03 #2
Kan det eventuelt findes på nettet?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
13. december 2009 - 15:12 #3
Det er jo lidt svært at svare specifikt på, når jeg ikke ved præcis, hvad du vil have, men søg på google

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4MEDC_daDK324DK324&q=%22selvkl%c3%a6bende+papir%22

Der er masser af muligheder, spørgsmålet er, om det ikke er lige lovligt dyrt at købe det på nettet, når boghandleren har det.
Avatar billede thov Forsker
13. december 2009 - 15:36 #4
Eller her: http://www.grafical.dk/etiket-laser-avery.aspx

A4 arkene med 18 etiketter er fine til 'til/fra' labels på julegaverne - bare man har et passende designer/print program til formålet.

Jeg bruger programmet "Print Me!" til formålet, men det er ikke til at finde noget sted mere (Jeg kunne nok overtales til at uploade det - just in case).
Avatar billede thov Forsker
13. december 2009 - 15:49 #5
Billige er de ikke - etiketterne :-(
Pakker med 100 ark, koster i omegnen af 300kr i Metro.
Ved 18 etiketter på hvert ark, ender stk. prisen på 16 øre/label.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. december 2009 - 17:10 #6
Hos min boghandler køber jeg 4-5 ark ad gangen så kan du også se de forskellige størrelser  og finde dem der passer til dit formål
Avatar billede maqhem Nybegynder
13. december 2009 - 17:23 #7
Tak for svarene alle sammen, jeg tror, jeg kigger i min nærmeste boghandler så :)

Smid et svar, norbert_.
Avatar billede maqhem Nybegynder
24. december 2009 - 12:04 #8
Fandt det. Smid et svar, norbert_.
Avatar billede maqhem Nybegynder
17. december 2010 - 11:20 #9
Lukker.