Artikel top billede

Facebook hæver prisen for Workplace: Ny prismodel skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder

Med en ny licensmodel ændrer Facebook på priserne og strukturerne for at købe adgang til Workplace. Det skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder, som dog må se frem til at betale mere per bruger.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs mere om prissætningerne for Worplace
  • Derfor ændrer Facebook prismodellen
  • Her er de tre modeller, du kan vælge mellem
  • Sådan skal brugere fremover tælles i Workplace
942
4:45 min
Facebook har netop annonceret prisændringer for gigantens erhvervsrettede kommunikationsplatform, Workplace.

Med ændringerne tilføjer Facebook en ny prismodel målrettet store virksomheder.

Den nye licens, Workplace enterprise, forventes at blive tilgængelig fra begyndelsen af september, og kommer til at koste

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter kåring som Danmarks bedste Microsoft-partner for andet år i træk: "Der kom sindssygt mange reaktioner"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

AWS' omdømme får tæsk i årets Image-undersøgelse - og selskabet nægter at kommentere på hvorfor

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Nye detaljer om EU-Parlamentets datalæk: Straffeattester og pas var blandt lækkede data

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatyveriet mod Netcompany rammer selskabets omdømme: "Det kan være enormt svært at betale af"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bo solgte sit software-system for et treciftret millionbeløb: Brugte pengene på at købe 80 medarbejdere til ny storsatsning