Artikel top billede

Umbraco klar med ny CMS-satsning, der skal fjerne dårlige brugeroplevelser: "Jeg har lige bestilt et Rejsekort til mine børn, og det var en fuldstændig håbløs oplevelse"

Interview: I løbet af få år skal Umbracos nye CMS-satsning, Umbraco Heartcore, udgøre en tredjedel af forretningen i den fynske it-virksomhed. Det nye forretningsben skal hjælpe virksomheder med at føde nye løsninger digitalt. "Så sent som sidste år så vi en 100 procent robotstyret ismaskine i et australsk indkøbscenter, hvor alle opskrifterne og alt i løsningen var styret af Umbraco," siger Umbraco-stifter Niels Hartvig.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i Umbracos nye satsning
  • Bliv klogere på det kæmpe markedspotentiale Umbraco ser
  • Læs hvorfor produktet kan blive relevant for verdens it-giganter
  • Indsigt i de økonomiske målsætninger for den storstilede satsning
  • Tjek Niels Hartvigs egne eksempler på gode og dårlige brugeroplevelser
1.065
5:30 min
Umbraco lancerede i begyndelsen af december en ny løsning ved navn Umbraco Heartcore.

Målet med Umbraco Heartcore er simpelt:

Løsningen skal gøre op med dårlige brugeroplevelser på tværs af platforme.

Samtidig skal løsningen, der kan bruges af alle virksomheder lige fra isbutikker til it-giganter som Amazon og Google, bruges til at åbne et nyt kæmpemarked for den fynske it-virksomhed.

Det fortæller selskabets stifter med den opsigtsvækkende titel af chief unicorn, Niels Hartvig, til Computerworld.