Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er de nye medlemmer af Statens It-råd: Skal vurdere it-projekter på over 15 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Antallet af anmeldelser af ulovligt indhold på beskedtjenester stiger: Regeringen skubber ansvaret videre til EU og Belgien

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter masser af kritik af store prisstigninger: VMware åbner for gratis licenser - ændrer i licens-strukturen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Seks store selskaber med på årets image-liste for første gang: Kæmper alle med lav kendskabsgrad

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany i gang med at positionere sig som leverandør af nyt centralnerve-system til det danske forsvar