Artikel top billede

(Foto: Photo by engin akyurt on Unsplash)

Stor undersøgelse: De her it-problemer (og det løse) driller danskerne under coronakrisen: VPN, langsomt internet og ringe virtuelle møder

Hjemmekontoret har ikke været uden problemer for Computerworlds brugere, der melder om problemer med især VPN-, internet-forbindelser og virtuelle møder, der korrumperes af tekniske drillerier og kollegaernes manglende virtuelle manere.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i hvilke it-tekniske problemer Computerworld-brugerne har haft under coronakrisen
  • Læs nogle af de mange kommentarer fra Computerworld-brugerne
  • Se de tre største problemer for Computerworld-brugerne
977
5 min
Der er nok ingen, der kunne have forudset den enorme omstilling danskerne blev kastet ud i, da statsminister Mette Frederiksen (S) 11. marts sendte store dele af det danske samfund hjem.

Fra hjemmekontoret i selskab med resten af familien, gårsdagens opvask og virtuelle mødeværktøjer har mange danskere måtte forsøge at passe deres arbejde.

Det er ikke gået gnidningsfrit, viser Computerworld og It-jobbanks undersøgelse af konsekvenser af coronakrisen for de danske it-folk.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Socialdemokratiet vil give massiv offentlig støtte til europæiske AI-virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails afslører: Derfor besluttede Microsoft at investere milliarder i OpenAI i 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jakob Høholdt fratræder som CEO for Sentia: Indsætter ny topchef fra Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Åbner for en af Danmarks største it-konsulentaftaler til 2,3 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har ansat 144 nye medarbejdere siden nytår: "Vi har fået travlt i Danmark," siger en godt tilfreds André Rogaczewski