Artikel top billede

Schultz gør klar til stor-offensiv mod det private marked: Her er den nye strategi

Interview: It-selskabet Schultz er klar med en ny femårig strategiplan, der blandt andet åbner for offensiv rettet mod det private marked, hvor Schultz i dag kun henter 20 procent af sin omsætning. "Vi har gennem længere tid forberedt en større indsats," siger direktør Simon Svarrer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Schultz nye strategi
  • Læs om selskabets offensiv mod det private marked
853
4:30 min
Schultz åbner op for en ny flanke.

Det Valby-baserede softwareselskab er nemlig klar til at indlede et større indtog på det private marked.

Med selskabets beskæftigelsessystemer i front sidder Schultz i dag solidt på det offentlige marked, hvor 80 procent af omsætningen kommer fra.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Socialdemokratiet vil give massiv offentlig støtte til europæiske AI-virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails afslører: Derfor besluttede Microsoft at investere milliarder i OpenAI i 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jakob Høholdt fratræder som CEO for Sentia: Indsætter ny topchef fra Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Åbner for en af Danmarks største it-konsulentaftaler til 2,3 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har ansat 144 nye medarbejdere siden nytår: "Vi har fået travlt i Danmark," siger en godt tilfreds André Rogaczewski