Artikel top billede

(Foto: 2017 Getty Images / Dave Kotinsky)

Microsoft vil sætte CRM-systemet i baggrunden – Viva skal ride videre på bølgen efter Teams

I fremtiden vil CRM-systemer rykke mere over i backend, mens funktionerne i højere grad vil blive integreret i anden mere hvervdagsvenlig software – i hvert fald hvis det står til Microsoft.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts startegi om at skubbe CRM i baggrunden og håbet om, at Viva kan køre videre på Teams-bølgen.
591
3 min
Microsofts teknologier vil sandsynligvis føre CRM-systemer (customer relationship management) mere i baggrunden i fremtiden.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts samlede udslip af drivhus-gasser buldrer i vejret: Er steget med 29 procent på blot tre år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En banebrydende ny Windows-version er lige om hjørnet: Derfor går vi særligt spændende måneder i møde

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er den højest placerede dansker i ERP-kæmpen IFS: ”Jeg ved ikke, hvor mange gange folk har forudset, at ERP er død”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft Danmarks partnerdirektør Morten Thomsen før årets Partner Awards: Her er de tre største tendenser blandt de danske partnere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatilsynet vil granske 48 danske kommuner: Se hvad tilsynet går efter