Artikel top billede

(Foto: Microsoft/PR)

Feedback fra brugere er livsvigtigt for Microsofts Bing-satsning: Det skal data bruges til

Microsofts nye Bing har været kilde til meget opmærksomhed og mange debatter i tech-branchen. Læs om Microsofts globale marketingchef for search og AI, Divya Kumars, synspunkter, håb og strategier for det nye Bing.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts satsning på det nye Bing.
  • Læs om tech-gigantens perspektiver i forhold til hastigheden af AI-udrulningen.
1.178
6 min
Microsofts nye Bing har været en kolossal satsning for techgiganten, siden det blev annonceret tilbage i februar, som et led i partnerskabet med OpenAI.

Selskabet er kommet med opdateringer til AI-chatbotten og har lanceret en billedgenerator som et led i det nye Bing.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Rigsrevisionen kritiserer fire statslige myndigheder for dårlig it-sikkerhed: Har haft seks år til at løse problemet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts nye Windows 11-funktion kaldes ”en guldgrube for hackere”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

"Jeg var den sjette medarbejder, der blev ansat dengang, i dag er vi over 1000"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Twoday rykker hovedkontoret til Nordhavn: Opsiger flere lejemål og samler kontorer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM fik boost af skilsmissen - Kyndryls image er i frit fald: Læs kundernes iskolde karakterer til 50 it-firmaer i vores nye temanummer