Artikel top billede

(Foto: Datatilsynet)

Børsnoteret takeaway-platform får kritik af Datatilsynet: Kunde afbrød ordren, men fik alligevel gemt sine brugerdata

Bestillingsplatformen OrderYOYO har været for langsom til at informere om sletning af brugerdata. Datatilsynet udtaler kritik.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om dommen mod OrderYOYO.
462
2:30 min
Den børsnoterede bestillingsplatform OrderYOYO, der leverer en softwareløsning, hvor restauranten kan tilslutte sig på en samlet takewayplatform, har besvaret en anmodning om sletning af oplysninger for sent, melder Datatilsynet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Apple eksekverer til perfektion med sin nye iPad – men en linie vil Apple ikke krydse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Store AI-planer i Niras: Sådan skal AI hjælpe med til at gøre selskabets tilbud bedre - fodres med disse data

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Afsløring: Her er manden bag den berygtede ransomware-gruppe Lockbit - USA udlover million-dusør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Columbus’ omsætning i Danmark vokser 35 procent: Men salget står stille på det største marked i Sverige

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Visma Danmarks salg runder to milliarder: ”Det var ikke nemt i 2023, men alligevel kommer vi med rekordregnskab"