Avatar billede FredTubeHD Juniormester
16. oktober 2016 - 18:16 Der er 4 kommentarer

Andmelelse af sharkgaming max bite kickstarter

Hej jeg spiller meget minecraft men jeg har et problem! Jeg spiller på en bærbar computer. Jeg vil gerne købe en ny gamer stationær computer. Så jeg kan spille minecraft perfekt og med mods. Jeg har overvejet denne så jeg vil gerne vide om der er nogle der ved om den er god link: http://sharkgaming.dk/gamer-computere/max-bite-kickstarter

Håber der er nogen der ved om den er god /FredTubeHD
Avatar billede Slater Ekspert
16. oktober 2016 - 18:38 #1
Nej, den er ikke god, slet ikke til gaming. Men du får nok heller ikke en god stationær til 4000 kr.

Minecraft kan den dog godt trække. Specielt fordi Minecraft er meget skalerbart, så næsten enhver computer kan køre det, hvis du skruer ned for draw distance osv. Men hvis du vil spille andet på den, så kan et onboard Intel grafikkort ikke klare noget som helst, og en computer uden SSD i dag er næsten ikke værd at købe alene pga. det, efter min mening.

Her er en video af en, der spiller Minecraft på samme processor og grafikkort. Han får omkring 30-40 fps med en rimelig draw distance. Det er ikke spor imponerende.
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 10:46 #2
Vil KLART anbefale www.topdata.dk de er billige og vildt gode, LANGT bedere end de der "gamer mærker" som sharkgaming og alienware, de tager vildt overpriser.

topdata er klart de bedste og billigste inden for branchen, man kan NÆSTEN ikke engang samle en computer billigere selv.. håber det hjælper
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 10:47 #3
Den computer som du viser har slet ikke noget grafik kort og en knapt så god processor, som Slater siger, den vil ikke kunne køre med mods osv.
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
20. oktober 2016 - 13:44 #4
Prøv at se denne: http://www.extremegaming.dk/z-1-gaming-pc
Jeg har selv fået en pc derfra, og de er virkelige gode og rimelige priser.