HaxCookiesDK

profile picture

Oprettet: 14. april 2014 kl. 17.36

Niveau: Mester

Oprettede spørgsmål: 25

Kommentar skrevet: 45


Se spørgsmål hvor HaxCookiesDK har deltaget

Spørgsmål oprettet af HaxCookiesDK

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Domæne DNS Af HaxCookiesDK i Andre onlineløsninger 2 15/09/201819:54 16/09/201820:58
B525s-23a Virker Port Forward ikke Af HaxCookiesDK i Routere & Switches 4 12/05/201818:58 12/05/201820:19
B525 COD MWR Port Forwarding Af HaxCookiesDK i Routere & Switches 2 10/03/201816:28 12/03/201811:17
Kan ikke connecte til min router Af HaxCookiesDK i Routere & Switches 2 04/03/201821:32 04/03/201821:56
Windows update service Af HaxCookiesDK i Windows 5 08/02/201809:11 08/02/201811:28
Hent flere



Premium
Undervisningsminister Merete Riisager (LA) vil have national it-handlingsplan til folkeskolen: "Vi risikerer at blive spillet af banen af de skiftende digitale vilkår"
Interview: Der er brug for en samlet national it-handlingsplan for den danske folkeskole, hvis ikke udviklingen skal køre helt ad banen, mener undervisningsminister Merete Riisager (LA). "Der venter et kæmpearbejde med at politisere og generobre den politiske kontrol med dette område," siger hun.
Computerworld
Danske tech-topfolk blæst bagover efter besøg i Kina: Danmark er nødt til at gøre noget
Danmark skal i den grad op i gear, hvis ikke vi skal køres helt bag ad dansen af Kina, lyder det fra bekymrede danske techfolk efter besøg i Kina.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Manden bag Stack Overflow til softwareudviklere og folk i it-branchen: Disse ting skal du lære, hvis du vil undgå at blive tromlet totalt
Interview: Manden bag Stack Overflow og Trello har en opsang til folk i it-branchen. Her er de kompetencer, som du bare skal tilegne dig nu.
White paper
Kundeservice som et konkurrencevåben
Kundeservice har i mange år været ensbetydende med lange telefonkøer, men i dag er situationen heldigvis helt anderledes. Virksomheder bruger det som et vigtigt konkurrenceparameter, og kunderne forventer ligeledes at få den rigtige hjælp, ellers går de til en anden virksomhed. I dette whitepaper gennemgår vi fem simple trin, der kan give jer vigtige konkurrencefordele.