Avatar billede bigbang Nybegynder
04. april 2006 - 10:31 Der er 8 kommentarer

Lydstyrke ikon forsvundet fra processlinie

Mit lydicon er forsvundet fra process linien.
I kontrolpanel under lydstyrke får man følgende besked hvis man klikker på vis ikonet lydstyrke på processlinjen. >Windows kan ikke vise lydstyrken i proceslinjen, fordi programmet lydstyrke ikke er installeret. Brug tilføj/fjern programmer for at installere det. Hvordan gør man det, der er ikke noget lydstyrke program der.
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. april 2006 - 10:36 #1
kontrolpanel-lyde og lydenheder - vis iconet lyd...
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2006 - 18:30 #2
hvis det ikke er tilgængeligt under |Kontrolpanel|Lyde og Lydenhedder| er det fordi din lydkorts driver ikke er installeret ordentligt/gået i stykker, tjek i Enhedsoritentering om alt er som det skal være der.Geninstaller evt. din lydkorts driver.
Avatar billede bigbang Nybegynder
04. april 2006 - 21:42 #3
Det virker ikke, alt er installeret korrekt, Hvad hedder filen som iconet tilhøre? kan man selv indsætte det igen?
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2006 - 22:18 #4
dette er måske en mulighed, "Sound Icon - Enable" det er en reg fil du ka hente her, http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm på linie 316, hvis ikonet ikke kommer frem når du har kørt filen så genstart pc'en for at se om det hjælper.
Avatar billede bigbang Nybegynder
05. april 2006 - 09:57 #5
Jeg får stadig samme besked, den markere lige med flueben, men tager man det væk fejmeddeler den igen at lydstyrke ikke er installeret. Hvad hedder filen lydstyrke?
Avatar billede gratis Nybegynder
05. april 2006 - 14:03 #6
sndvol32.exe
Avatar billede nielstest2 Nybegynder
03. marts 2007 - 15:28 #7
Der er en udemærket løsning her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q319095

virkede for mig.

mvh
Niels
Avatar billede lisc Juniormester
05. november 2015 - 11:11 #8
Hej
Har lige haft samme problem og fandt denne løsning:

1) Tryk på CTRL + SHIFT + ESC samtidigt for at åbne Windows Jobliste.
2) Åbn fanen Processor og find frem til explorer.exe (ikke at forveksle med iexplorer.exe).
3) Tryk på Afslut proces og bekræft dette.
4) Åbn nu fanen Programmer og tryk på Nyt job...
5) I vinduet skriver du explorer.exe og trykke på OK.

Det virkede for mig
:0)
Lisbeth