Verdens bedste mobil

Sony Ericsson har haft held med deres Walkman mobiler. Nu er en af dem blevet kåret til verdens bedste mobiltelefon. Se den hér...

Siden Sony Ericsson i sommeren 2005 lancerede model W800, den første Walkman mobiltelefon verden havde set, er der solgt over 57 millioner(!) Walkman Phones. Dét i sig selv giver anledning til at formode, det er øvelsen, der nu har givet Sony Ericsson den hædersfulde pris som producent af verdens bedste mobiltelefon.

Det er såmænd W910i, der på Mobile World Congress i Barcelona er blevet kåret som 'Best Handset' i 'GSM Association's 13th Global Mobile Awards 2008'. (Man må håbe, at drengene fra SonyE. har øvet sig på at udtale den fornemme titel, inden de dypper snablen i sejrschampagnen).

I serien er lige nu en W960i med trykfølsom skærm på markedet, og på mobilmessen i Barcelona blev efterfølgeren W980i - med nydesignet lyd, trykfølsom skærm og lagerplads til 8.000 sange - præsenteret.

På redaktionen venter vi stadig spændt på, at de får implementeret en 42" plasmaskærm, en candyflossmaskine og en Mercedes CL i den kommende generation mobiler.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
KEYBALANCE A/S
Udvikling og salg af økonomisystemer samt CRM og MPS. Systemer til blandt andet maskinhandlere, vvs-branchen, vognmænd, låsesmede,handelsvirksomheder

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere