Jabra placerer kundeservice-center i Ballerup

Danske Jabra, der er globalt førende inden for mobile håndfri kommunikationsprodukter, har opbygget et nyt centralt kundeservice-center i Jabras hovedkvarter i Ballerup ved København.

Centret skal hjælpe kunder i EMEA-området (Europa, Mellemøsten og Afrika). Et kundeservice-center i Xiamen tilbyder assistance til kunder i Asien og et tilsvarende center i Nashua, New Jersey, supporterer kunder i USA og Canada.

Ud over slutbruger-support skal kundeservice-centrene sætte Jabra i stand til bedre at klæde sit globale netværk af forhandlere og kanalpartnere på med nødvendig information for bedre at kunne forstå, hvordan man bruger Jabras produkter. Og centrene skal forsyne dem med et værktøj hvormed de kan besvare spørgsmål nemt og effektivt, oplyser leverandøren.

»Udvidelsen af Jabras kundeservice er en del af vores konstante stræben efter at tilbyde den bedst mulige support af Jabra-produkter, inklusive vores populære trådløse Bluetooth-produkter,« siger Morten Steen-Jørgensen, executive vice president i GN Netcom, der står bag Jabra.

»Jabras Bluetooth-produkter er meget nemme at bruge, men eftersom Bluetooth er en relativt ny teknologi, har vores kunder måske brug for hjælp for at få det fulde udbytte af produkterne. For ek­sempel når mobiltelefon og headset skal »parres« - eller for at benytte de mere avancerede muligheder,« tilføjer han.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
JN Data A/S
Driver og udvikler it-systemer for finanssektoren.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Den digitale trussel er konstant, kompleks og stadigt stigende - også i den offentlige sektor

I dagens Danmark har vi indrettet os sådan, at alt kommunikation mellem det offentlige og borgerne foregår på forskellige digitale platforme, hvilket gør både borgerne og de offentlige institutioner skrøbelige overfor cyberkriminalitet. Samtidig lyder det fra rapporter, at de offentliges it-systemer er støvede og fulde af teknisk gæld. Dette er en farlig cocktail for de offentlige institutioner, men en særdeles lækker drink for cyber-kriminelle.

28. maj 2024 | Læs mere


Industry 4.0 – sådan udnytter du AI og digitalisering til optimering af din produktion.

På denne konference fokuserer på en digitaliseret optimering af processer i produktions- og procesorienterede virksomheder. Herved bliver du f.eks. i stand til at kombinere maskiner med sales forecasting og derved planlægge anvendelsen af produktionsapparat og medarbejderallokering effektivt – samt begrænse materialespild og nedetid ved at optimere produktionsplanlægning og omstilling af produktionsmateriel.

29. maj 2024 | Læs mere


Forbered dig effektivt på cyber katastrofen

Da det ikke længere er et spørgsmål om, om man bliver ramt men et spørgsmål om hvornår, er det essentielt at analysere angrebsflader og designe en effektiv sikkerhedsinfrastruktur, som afvejer sikring af centrale data og systemer mod hensynet til brugervenlighed og medarbejdernes produktivitet.

30. maj 2024 | Læs mere