Composite bag ny Tivoli-hjemmeside

Tivoli satser på øget interaktivitet med gæsterne og har lanceret en ny hjemmeside baseret på et CMS-system fra Composite Netsystems.

Forlystelsesparken Tivoli har lanceret en ny hjemmeside bygget op om et content management system fra danske Composite Netsystems. Allerede i de første dage har den medført et stort online-salg af årskort.

Tivoli har på kun en uge solgt flere tusinde årskort og dermed opnået en fjerdedel af det forventet online-salg for hele året.

Gæsterne kan nu også tilmelde sig nyhedsbreve pr. email og SMS.

Hjemmesiden er på mindre end tre måneder designet og implementeret af Composite-partneren Valtech, og systemet er integreret med Navision og Lotus Notes.

Nemt at opdatere - når vi får tid

Tivoli glæder sig over, at der med CMS-systemet er "stort set ingen grænser for, hvad vi selv kan opdatere uden programmering". Og forlystelsesparken regner da også med, at 1,5 millioner surfere vil lægge vejen forbi i år.

Men de mange udenlandske gæster blandt Tivolis besøgende må tilsyneladende væbne sig med tålmodighed trods det nye, opdateringsvenlige system.

I hvert fald er der indtil videre kun sendt en yderst skrabet engelsksproget version af hjemmesiden i vejret. Det meste er endnu "under construction", og adskillige links virker ikke.

Tivoli fejrer ellers 160 års jubilæum i år og kunne godt bruge nogle flere besøgende efter et kun "nogenlunde tilfredsstillende" seneste halvår. Sidste år lagde små fire millioner gæster fysisk vejen forbi parken.

Composite Netsystems har - ud over Tivoli - leveret sit CMS-system til blandt andet ISS og Berlingske Tidende.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Konica Minolta Business Solutions Denmark A/S
Salg af kopimaskiner, digitale produktionssystemer og it-services.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere


Parathed – Hvad gør din virksomhed, når I bliver ramt?

Cyberkriminalitet vokser som bekendt eksplosivt i takt med digitaliseringen i disse år og det kan være voldsomt dyrt at blive hacket. Potentielt kan det lægge jeres forretning helt ned, så I ikke kan rejse jer igen. Har jeres virksomhed styr på cybersikkerheden i en tid, der kalder på oprustning? Bliv inspireret til, hvad du som virksomhed kan gøre for at sikre virksomheden og medarbejdere, så I kan gå sikkert ind i fremtiden.

21. maj 2024 | Læs mere