Artikel top billede

David Friisholm stopper i Infocare

Efter otte år som direktør i servicevirksomheden Infocare stopper David Friisholm. Han har selv sagt op.

Servicevirksomheden Infocares direktør David Friisholm har sidste arbejdsdag i dag efter otte år i førersædet.

Han fortæller, at han selv sagde op for et par måneder siden.

"Det er ganske udramatisk. Jeg har været her i otte år, og det har været en fantastisk rejse, men jeg vil også gerne nå at lave noget andet i mit liv. Jeg har nogle ideer og tanker om, hvad det skal være, men ikke noget konkret endnu," lyder det fra Friisholm, der forventer, at fremtiden byder på arbejde inden for ledelse og forretningsudvikling.

Selvom han ikke har et andet job på hånden, afviser han, at der skulle ligge uoverensstemmelser bag, at vejene nu skilles. Han får da også pæne ord med på vejen fra Infocares nordiske direktør Johnny Svedberg.

"Jeg vil gerne udtrykke min personlige glæde over at have haft muligheden for at arbejde tæt sammen med David igennem de sidste to år og jeg vil savne Davids entusiasme og humor, som ofte gjorde arbejdet mindre tungt og vores møder mere muntre og lettere at komme igennem," Johnny Svedberg.

Friisholm fortæller, at navnet på Infocares nye direktør vil blive offentliggjort på mandag.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Jobindex Media A/S
Salg af telemarketing og research for it-branchen, it-kurser og konferencer

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere