Artikel top billede

EET-direktør sætter sig i spidsen for Sandberg

Bestyrelsesformand har valgt at sige stop efter otte år.

Da EET købte en stor bid af Sandberg i 2006 af de to brødre, Martin Hollerup og Erling Hoff Petersen, blev Olaf Poulsen, hentet ind som ekstern bestyrelsesformand hos den danske periferiproducent.

Nu har Olaf Poulsen trukket sig fra posten.

Ny bestyrelsesformand er EET's koncernchef John Thomas. Han hævder det er business as usual.

"Oprindeligt fik vi Olaf Poulsen ind, fordi han skulle støtte de to brødre, når nu der kom en ny ejer ind. Efter otte år har han valg at trække sig. Derfor tog vi en anden fra bestyrelsen - det blev så mig - og gjorde ham til formand," siger John Thomas.

Ifølge John Thomas er formandsskiftet ikke udtryk for, at der ellers sker forandringer hos Sandberg.

"Vi har fortsat splittet ejerskab, og folk har de samme arbejdsopgaver som hidtil," konstaterer john Thomas.

Periferiproducenten Sandberg, der oprindeligt blev stiftet i 1985 af brødrene Martin Hollerup og Erling Hoff Petersen, gav sidste år et overskud på 1,3 millioner kroner før skat.

Læs mere:




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Itm8 | IT Relation A/S
Outsourcing, hosting, decentral drift, servicedesk, konsulentydelser, salg og udleje af handelsvarer, udvikling af software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere