Avaya føjer Google Apps til sin nye forretningspakke

Avaya vil lave en kommunikationsløsning til mindre virksomheder, der kombinerer Googles ydelser med Avayas egen VOIP-teknologi.

Avaya vil udvikle en kommunikationsløsning til små virksomheder, der kombinerer Googles opdaterede version af Apps Premier Edition Suite af internet-applikationer med Avayas egen IP-telefoni teknologi.

Avaya vil sammenføje sit IP Office produkt til Google Apps Premier Edition.

De kombinerede løsninger, som Avaya vil sælge gennem sit netværk af distributører, forventes at komme på markedet i slutningen af året, siger virksomheden.

Google Apps Premier er en ny luksus-version af Google Apps til Your Domain, som Google afslørede torsdag.

Softwaren, der koster 285 kroner per bruger per år, indeholder også skriveprogrammer og regneark applikationer, kalender, e-mail, instant messenger, it-administrations-redskaber og teknisk støtte.

Det nye produkt minder en del om tidligere versioner af Google Apps til forbruger- og uddannelsessammenhænge, men er målrettet til små virksomheder, der har brug for billigt kontor-software.

Produktet bliver opfattet som en mulig rival til Microsofts Office, der inkluderer Microsoft Word, Excel, Outlook og PowerPoint, og som længe har været den dominerende produktionssuite i branchen.

Avaya har planer om at integrere sin VOIP teknologi, med platforme som Google Talk og at tilbyde sine kunder en samlet indbakke til telefonsvarer, e-mail, instant messenger og fax. Virksomheden forestiller sig ligeledes egenskaber, der giver brugerne mulighed for at dele kontakter, huskesedler og online status siger Avaya.

Oversat af Ditte Thøgersen




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Brother Nordic A/S
Import og engroshandel med kontormaskiner.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere


Parathed – Hvad gør din virksomhed, når I bliver ramt?

Cyberkriminalitet vokser som bekendt eksplosivt i takt med digitaliseringen i disse år og det kan være voldsomt dyrt at blive hacket. Potentielt kan det lægge jeres forretning helt ned, så I ikke kan rejse jer igen. Har jeres virksomhed styr på cybersikkerheden i en tid, der kalder på oprustning? Bliv inspireret til, hvad du som virksomhed kan gøre for at sikre virksomheden og medarbejdere, så I kan gå sikkert ind i fremtiden.

21. maj 2024 | Læs mere