Bibob åbner igen for sluserne og lader nye kunder strømme ind.
Allerede to dage efter åbningen, mandag 15. oktober, måtte det nye mobilselskab Bibob lukke for tilgang af nye kunder. De ansatte kunne ikke nå at behandle tilmeldingerne hurtigt nok.
Nu er virksomheden nået til bunds i bunkerne af ansøgninger og SIM-kort og er klar til at tage imod en ny omgang.
”Vi har haft en hård uge, hvor mange tusinde SIM-kort skulle udsendes, fuldmagter udsendes og modtages retur, samtidig med at flere tusinde kunder næsten dagligt har rykket for deres SIM-kort” siger Frank Rasmussen i en pressemeddelelse.
For at kunne følge med interessen har det været nødvendigt at udvide beredskabet i en periode. Noget virksomheden havde håbet at kunne undgå.
”Det har været en helt fantastisk start set som virksomhed, og vi har fået langt flere kunder end nogen kunne forudse. Ventetiden for kunderne har dog ikke været acceptabel, og det har været nødvendigt at tilføre betydeligt flere ressourcer til vores interne logistik. Det forhøjede beredskab beholder vi indtil kundeindtaget når mere normale tilstande,” siger Frank Rasmussen.
Han har tidligere stået bag lavpris-selskabet Telmore, der senere er blevet købt af TDC, og derfor er det nye BiBob-projekt også en potentiel krigserklæring på et i forvejen hårdt presset mobilmarked.