Avatar billede jørn meyer Mester
19. oktober 2016 - 19:40 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

@ sletter mit logon i facebook

Jeg anvender MS Win 7
Internet Explorer

Ved logon på facebook slettes logonnavnet (e-mailadressen) når jeg i logonfeltet når til at skrive @
Indsætter jeg en Kopieret mailadresse i feltet, så virker det.
Er virustjekket.
I mailprogrammer er der ingen problem.
Hvad er der los?

Med venlig hilsen
Jørn Meyer
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 10:20 #1
Hej irnmeyer, hvad har du prøvet ind til videre? kan se du bruger Internet Explorer, kan du prøve at bruge en anden browser som: Firefox, Google chrome etc?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. oktober 2016 - 10:26 #2
Ser ud til det er en bug hos facebook:

http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1013337
Avatar billede jørn meyer Mester
20. oktober 2016 - 11:13 #3
Hej Michael_slim og bech1200.
På den maskine det omhandlede var det IE.
Min stationære med Firefox havde ikke problemet.
Fandt ud af i løbet af aftenen, at Facebook havde generelle problemer.
Underligt nok som jeg læste fra anden side, copy and paste af logon, ja det kørte bare.
I dag er det oppe igen, jo det har været en bug fra fb.
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 12:03 #4
Har du noget imod at give løsningen til en af os? du har markeret dig selv som løsning :-)