Avatar billede mikkel45 Novice
19. oktober 2016 - 19:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Facebook lukker ved @

Hej
Her er der en computer der når man skal logge ind på Facebook, skriver man sit brugernavn, når man i brugernavnet kommer til @ går den tilbage til loginskærmen, og man kan begynde forfra
Man kan godt copy paste brugernavn ind uden problemer

Er her nogle der kan regne ud hvad det kan være.
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 10:22 #1
Hej Mikkel45, Hvad for en browser bruger du? kan se der er flere som har problemet, den anden jeg så der havde problemet brugte internet explorer, gør du også det? ellers prøv en anden browser og se om det hjælper ellers vend tilbage så skal jeg se nærmere
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. oktober 2016 - 10:26 #2
Avatar billede mikkel45 Novice
20. oktober 2016 - 10:31 #3
Hej
Ja brugeren bruger internet explorer, og siden har jeg set at der er rigtigt mange der har samme problem, så det er jo nok en bug fra Facebook's side

1000 Tak for hjælpen
Avatar billede bech1200 Mester
20. oktober 2016 - 10:33 #4
Hjalp det at bruge andet end internet explorer? ville være rart at vide så man kan fortælle andre det :-)
Avatar billede mikkel45 Novice
20. oktober 2016 - 11:14 #5
Ja har tænkt på det, jeg kontakter ejeren af computeren efter fyraften, så skal jeg nok melde ud