Tak for dit svar supertekst. Jeg ønsker at når der kommer/dendes en mail skal den gemmes på disken i en mappe H:\mail Jeg har fundet flere macroer på nettet, men har ikke umiddelbart kunne få dem til at virke. Jeg er lidt uvis om hvor de skal kopieres ind i Outlook. Har meget stor viden om excel macro progammering.
Indsæt start: Private WithEvents Items As Outlook.Items
Private Sub Application_Startup() Dim Ns As Outlook.NameSpace Set Ns = Application.GetNamespace("MAPI") Set Items = Ns.GetDefaultFolder(olFolderInbox).Items End Sub
Private Sub Items_ItemAdd(ByVal Item As Object) If TypeOf Item Is Outlook.MailItem Then SaveMailAsFile Item End If End Sub
Private Sub SaveMailAsFile(oMail As Outlook.MailItem) Dim dtDate As Date Dim sName As String Dim sFile As String Dim sExt As String
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.