Avatar billede jfkonsulent Nybegynder
27. januar 2004 - 12:46 Der er 7 kommentarer

brother mfc -590 skriver dobbelt

er der nogle som kan hjælpe mig hvordan jeg får min printer til at lade være med at skrive dobbelt ... har prøvet næsten
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. januar 2004 - 12:49 #1
Hvordan dobbelt? Kommer der skygger på bogstaverne, eller laver den 2 ens kopier, eller...???
Avatar billede thill Nybegynder
27. januar 2004 - 15:17 #2
Gør den det kun ved sorte print eller også ved farve?
Gør den det ved udskrivning af rapporter/interne test sider og/eller kopiering?
Hvad har du forsøgt? nye drivere, nye forbrugsstoffer, renset papirgangen/feedrolls?
Jo flere informationer du kan komme med, jo større mulighed er der for at vi kan finde en løsning... ;o)
Avatar billede jfkonsulent Nybegynder
30. januar 2004 - 10:18 #3
der kommer  skygger på bogstaverne. har prøvet næsten alt i jursterings check. med at samling de bedste prøver... sorry jeg første skriver nu, men har været på ferie !
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. januar 2004 - 11:49 #4
Det lyder jo unægteligt som et justeringsproblem.

Har du eventuelt prøvet med en anden farvepatron? Det kunne jo være den sorte var defekt.

Prøv også at se om det sker med klare farver (rød, blå, gul).
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. februar 2004 - 11:56 #5
Eller jeg tænker på - du kører ikke med genopfyldningsblæk eller uoriginalt blæk? Så kunne det jo skyldes for tyndt blæk...
Avatar billede jfkonsulent Nybegynder
23. februar 2004 - 07:47 #6
har nu skiftede farvepatron.. og nu virker den igen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. februar 2004 - 17:56 #7
Det lyder jo herligt.

Husk at lukke spørgsmålet.

Hvis du ønsker at give Thill og mig points, skal du bede os lægge et svar, før du kan tildele os points.