Artikel top billede

(Foto: Claus Sjödin)

MobilePay indfører nyt gebyr

Fra midten af oktober bliver erhverkunderne hos MobilePay ramt af et månedligt gebyr på 49 kroner.

MobilePay indfører et månedligt gebyr på 49 kroner for erhvervskunder fra 15. oktober.

Gebyret vil ramme de virksomheder, der bruger sig af MobilePays betalingssystem, Myshop.

Det er typisk virksomheder, som ikke har betalingsterminaler.

Det skriver Ekstra Bladet.

Erhvervskunderne betaler i forvejen et gebyr på mellem 30 og 75 øre ved hver transaktion for at bruge systemet.

Læs også: MobilePay dropper Apple Watch, ikonisk iPhone og andre populære smartphones: Se dem her

Peter Kjærsgaard, presseansvarlig hos MobilePay, oplyser til avisen, at abonnementet fremover vil blive udrullet til alle erhvervskunder, hvilket er omkring 65.000 kunder.

"Som alle mulige andre virksomheder, skal vi have indtægter og udgifter til at hænge sammen. Derfor har vi kigget på, hvordan vi kan tjene penge på det her på en hensigtsmæssig måde, hvor vi stadig har en hensigtsmæssig prisstruktur samtidig med, vi er den mest konkurrencedygtige løsning," siger Peter Kjærsgaard til Ekstra Bladet.

Læs også: Nets sælger Betalingsservice til Mastercard i kæmpe milliardhandel




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Brother Nordic A/S
Import og engroshandel med kontormaskiner.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere