Artikel top billede

(Foto: Povl D. Rasmussen)

TDC Erhverv har oprettet 100.000 VPN-forbindelser i de seneste uger

100.000. Så mange VPN-forbindelser har TDC Erhverv oprettet til kunderne i de seneste uger. "Medarbejderne har leveret en ekstraordinær indsats, og vi har lagt både weekender, aftener og nætter i det her," lyder det.

TDC Erhverv har haft travlt i de seneste uger.

Grundet coronakrisen skal størstedelen af alle danskere arbejde hjemmefra, og det har sat tryk på kedlerne hos selskabet.

Selskabet, der har ansvaret for over 50.000 virksomhedskunder, har derfor skullet etablere nye hjemmearbejdsløsninger til kunderne, mens TDC Erhvervs 1.000 ansatte selv også skulle arbejde hjemmefra.

Nu er boet gjort op, og TDC Erhverv har oprettet omkring 100.000 nye VPN-forbindelser i de seneste uger.

Det skriver Børsen.

"Medarbejderne har leveret en ekstraordinær indsats, og vi har lagt både weekender, aftener og nætter i det her," siger direktør for TDC Erhverv, John Henriksen, til avisen.

Dermed følger efterspørgslen hos TDC Erhverv den tendens, som NNIT-topchef Per Kogut tidligere har fortalt Computerworld om som følge af coronakrisen.

NNIT's medarbejdere har også måttet arbejde i flere weekender i træk for at få kundernes hjemmearbejdsløsninger op at køre.

"Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det, men nu er vi ved at være igennem," sagde Per Kogut til Computerworld for nyligt.

Det kan du læse mere om her: Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
JN Data A/S
Driver og udvikler it-systemer for finanssektoren.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere


Parathed – Hvad gør din virksomhed, når I bliver ramt?

Cyberkriminalitet vokser som bekendt eksplosivt i takt med digitaliseringen i disse år og det kan være voldsomt dyrt at blive hacket. Potentielt kan det lægge jeres forretning helt ned, så I ikke kan rejse jer igen. Har jeres virksomhed styr på cybersikkerheden i en tid, der kalder på oprustning? Bliv inspireret til, hvad du som virksomhed kan gøre for at sikre virksomheden og medarbejdere, så I kan gå sikkert ind i fremtiden.

21. maj 2024 | Læs mere