Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatilsynets chef for GDPR-tilsyn trækker sig: Skifter til rådgivningsvirksomheden KPMG

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Se listen: Her er Danmarks 43 bedste ERP-leverandører

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alle kender disse syv apps: Med Windows 11 bliver de ændret for altid

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan sikrer Region Hovedstaden at Schrems II bliver overholdt i Teams: Lægger vægt på at data er tilfældig, fragmenteret og uforudsigelig

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Danmarks dygtigste it-selskab 2021: Sandberg med direktør Martin Hollerup i spidsen skovler millioner ind - vinder Computerworlds Top 100