Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter exit fra Capgemini: Her er Claus Rydkjærs nye job - får topstilling i svensk milliard-koncern

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

AI-bølgen kan sætte CIO’er i en svær situation: Risikerer at blive sat på porten og skiftet ud

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Hackergruppe modtog enorm løsesum efter angreb: Nu sælges sundhedsdata på amerikanske borgere alligevel på det mørke net

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Apple og Microsoft står overfor to store sejre i EU

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Aarhus vil etablere Danmarks største it-sikkerheds-campus med cyber-kaserne, cyber-uddannelser og -forskning: Men har brug for penge