Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil fyre tusindvis af ansatte globalt: Nu reagerer Microsofts danske organisation med 800 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten binder sig med ny aftale til Microsoft i usædvanlig lang tid - og det er der en særlig årsag til

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene vælter ud af den danske Dynamics-kæmpe Cepheo i selskabets andet leveår - men forretningen buldrer frem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Du skal opdatere hurtigst muligt: Alvorlig sårbarhed opdaget i Citrix-software

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske pensionsselskaber står til historisk milliard-tab, hvis salg af TDC går igennem: Så meget vil de sælge deres ejer-andel for