Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er mine take aways fra Computerworld Cloud Festival 2023: Prisen kommer (nok) til at stige

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tre danske leverandører skal levere it-løsninger for op mod en halv milliard kroner til Københavns Universitet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatilsynet: Østre Landsrets GDPR-dom og million-bøde er et 'super vigtigt skridt" for kommende GDPR-sager

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Erik Damgaards nye firma tjener millioner og stryger ind i Top 100: “Uniconta er mit comeback, og det føles fantastisk at være tilbage”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Der er brændende sol over Las Vegas, og Oracles CEO har et budskab med til os alle