joki

profile picture

Oprettet: 2. maj 2003 kl. 10.33

Niveau: Juniormester

Oprettede spørgsmål: 283

Kommentar skrevet: 549


Se spørgsmål hvor joki har deltaget

Spørgsmål oprettet af joki

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
sql analysis services Af joki i MS SQL 1 06/09/201808:33 10/09/201812:29
Find foregående dato i samme tabel Af joki i MS SQL 3 11/07/201821:20 12/07/201812:25
Arkitektur projekter/metoder Af joki i C# 3 19/11/201709:46 20/11/201708:22
Mvvm bind ObservableCollection til textbox Af joki i C# 0 19/08/201721:10 -
Undlad arkivering af "Opgaver" i exchange 2013 Af joki i E-mail programmer 0 22/12/201609:48 -
Hent flere



Premium
Eksplosiv cloud-udvikling truer hostingbranchen: "Hosting-virksomhederne kan ikke blive ved med at vente"
I fremtiden er det slut med høje vækstrater indenfor hostingbranchens kerneforretning, der lider under et hårdt press fra det blomstrende marked for public cloud. Det viser tal fra IDC.
Computerworld
Danske tech-topfolk blæst bagover efter besøg i Kina: Danmark er nødt til at gøre noget
Danmark skal i den grad op i gear, hvis ikke vi skal køres helt bag ad dansen af Kina, lyder det fra bekymrede danske techfolk efter besøg i Kina.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Manden bag Stack Overflow til softwareudviklere og folk i it-branchen: Disse ting skal du lære, hvis du vil undgå at blive tromlet totalt
Interview: Manden bag Stack Overflow og Trello har en opsang til folk i it-branchen. Her er de kompetencer, som du bare skal tilegne dig nu.
White paper
Millennials – Kommuniker med den nye generation
Mange virksomheder har en stor udfordring når det gælder Millennials. De er online hele tiden, har sociale medier som omdrejningspunktet i deres hverdag, og har meget høje forventninger til god service. De vægter værdier som tilgængelighed, hurtighed og kontinuitet meget højt, og det skal afspejle sig i den service I som virksomhed yder dem. Det er en del virksomheder slet ikke forberedte på. I dette whitepaper gennemgår vi, hvordan du skal gøre for at kommunikere med den nye generation.