Avatar billede Claus Mester
29. juli 2016 - 19:53 Der er 1 løsning

Wifi repeater væk

Jeg har investeret i en såkaldt WPN-RP-002-W - en wifi repeater.

Efter jeg satte den i et-elstik tæt på min router, kunne jeg se den i mine tilgængelige netværk på mobilos og computer, men den fik tilsyneladende ikke fat i routeren.  For når jeg brugte forbindelsen var jeg offline.

Jeg forsøgte derefter at skabe forbindelse mellem den og min router, bl.a. via tryk på WPS knapperne på hhv repeater og router og reset. Ingenting!

I manualen er der en vejledning i hvordan man manuelt kan indstille repeateren hvilket jeg fulgte, men nu er den ikke til at se i oversigten over tilgængelige forbindelser. Så jeg kan heller ikke komme ind og ændre i opsætningen til repeateren.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre for at få fat i dyret igen og evt få det til at virke?
Avatar billede Claus Mester
30. juli 2016 - 04:18 #1
Løst.
Reset knappen skal trykkes meget hårdt ind, hvorefter repeateren resetter.