Avatar billede lakjaer Praktikant
10. januar 2017 - 11:46 Der er 2 kommentarer

Mobil netværk forstyrre anlæg i bilen

Efter jeg har skiftet mob udbyder fra Oister til Telmore, er det blevet rigtig slemt med støj i højtalerne i bilen når jeg afspiller cd. Det hjælper at flytte telefonen (Iphone 5s)væk fra anlægget men det er ikke altid muligt,Findes der en løsning på det ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. januar 2017 - 12:24 #1
Du kan forsøge at lave en skærm mellem anlæg og telefon, ved at tage et stykke pap, og beklæde det med sølvpapir. Så vil signalet ikke kunne passere gennem pappet.

Men ellers skal du ud i at skifte anlæg, lægge permanent skærm (næsten umuligt da den også skal have antennesignal ind) o.lign.
Avatar billede lakjaer Praktikant
10. januar 2017 - 12:41 #2
Bare underligt at der ingen problemer var da jeg havde abb hos Oister som kører på  3´s netværk Telmore benytter TDC master