Avatar billede mort1 Ekspert
05. april 2024 - 15:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gendanne slettet video på Android

Vil det på nogen måde være muligt at genskabe en stump video, som ved en fejl er slettet på min telefon, inden det blev overført til computeren - Filmen er slettet fra computeren
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. april 2024 - 16:39 #1
Jeg har ikke meget forstand på dette, men har fundet følgende link, der forhåbentlig kan hjælpe:

https://support.google.com/photos/answer/9343482?hl=da&co=GENIE.Platform%3DAndroid
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. april 2024 - 00:09 #2
Ja tjek Google fotos -jeg har flere gang været ude for folk brugte det uden at vide det -og pladsproblemer på GMAIL skyldes foto/videoer - er du på gratis løsningen har du typisk 15 giga at gøre godt med.
Avatar billede mort1 Ekspert
06. april 2024 - 13:02 #3
#1 og #2 - Tak for jeres input - Jeg har været omkring Google Fotos, hvor billeder fra samme dag er, men ikke videoen !?
kurt54, ja jeg er på gratis løsningen, men er ikke tæt på de 15 GB, så det er ikke derfor videoen ikke er oploadet.
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. april 2024 - 15:17 #4
OG du tjekkede også papirkurven i skyen. ?
Avatar billede mort1 Ekspert
06. april 2024 - 15:44 #5
#4 - Ja, det gjorde jeg, der var heller ikke noget
Avatar billede mort1 Ekspert
26. april 2024 - 11:12 #6
Videoen er og bliver væk, så spørgsmålet lukkes her.