Avatar billede Hvistendal Novice
24. marts 2024 - 20:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kræver 2 opkald for at få forbindelse

Jeg har en samsung galaxy s23 og min hustru en galaxy s22. Vi har telia abonnement og det samme har min datter. Hun har en iphone 14.
Problemet er, når vi skal ringe til hende, så kan vi ikke få forbindelse til hendes telefon. Der kommer ingen opkaldslyd. Vi skal afslutte det første opkald og ringe op igen og så kan vi få forbindelse.
Det er kun til hendes mobil. Kan ikke lige gennemskue, hvad problemet kan være.
Avatar billede INK Ekspert
24. marts 2024 - 22:05 #1
Hun kan have sat fokus funktion til på sin iPhone. Alle opkald afvises første gang, men da I står som favoritter vil I komme igennem såfremt I ringer 2 gange inden for nogle minutter.
Avatar billede Hvistendal Novice
25. marts 2024 - 14:27 #2
@ink det var løsningen. Tak.