Handelsbetingelser for samarbejdspartnere


Generelle vilkår og betingelser



Generelle betingelser for annoncering:


Online annoncemateriale skal være modtaget inden kl. 10.00, tre hverdage før kampagnens påbegyndelse på banner@cw.dk. Bannermaterialet til ejerskaber/wallpapers skal leveres 5 dage før opstart.

Annoncebannere til Computerworlds sites må ikke udformes på en måde, som kan forveksles med redaktionelt indhold. Såfremt denne regel tilsidesættes, forbeholder redaktionen sig ret til, uden varsel at fjerne annoncebanneret fra sitet.
Bannere på Computerworlds sites hostes via DFP / DoubleClick.

Computerworld er medlem af Danske Medier og følger de gældende retningslinjer herfra. Se: http://danskemedier.dk/maalinger/

Digitalt annoncemateriale modtages som:
- Pdf-fil i høj opløsning, vær sikker på, at alle fonte er inkluderet.
- Eps-fil inkluderet billeder og skrifter (evt. outlined).

Se materiale deadline for hver enkelt printudgivelser hér: https://www.computerworld.dk/fil/139648

Eventuelle annulleringer skal ske skriftligt, og være Computerworld i hænde senest 10 arbejdsdage før annoncedeadline. Såfremt Computerworld efter materialedeadline modtager anmodninger om ændringer af annoncer, bortfalder reklamationsretten for annoncefejl, der er afstedkommet heraf.

Indsigelser vedrørende eventuelle annoncefejl skal ske skriftligt og være Computerworld i hænde senest 8 dage efter udgivelsesdatoen. Såfremt aftalte indrykninger ifølge en ordrebekræftelse ikke overholdes inden for et år, tilbagefaktureres eventuelle rabatter til gældende listepris.
Alle reklamationsrettigheder bortfalder, såfremt de angivne frister overskrides.

I øvrigt henvises til den aktuelle medieinformation, se hér: https://www.jobindexmedia.dk/medieinformationer

Generelle betingelser for partnerskaber på events:


Tilmelding til Computerworlds events & konferencer er bindende, og kan senest annulleres 3 måneder før afholdelse.

Betalingsbetingelser:


Den normale kredittid for annoncering og årsaftaler er netto kontant fra fakturadato +8 dage.

Den normale kredittid for event & konferencer er netto kontant fra fakturadato fremsendt 30 dage inden afholdelse. Fakturabeløb forfalder til betaling 14 dage før afholdelse.
Ved overskridelse af forfaldsdatoen forbeholder Computerworld sig ret til at opkræve et rykkergebyr og beregne en rente på 1,5 % pr. måned.

Alle priser er ekskl. moms med mindre andet angives.

Computerworlds ejerskab og kundens brugsret:


Computerworld har den fuldstændige ophavsret, adkomst og alle andre rettigheder til sine produkter, herunder retten til personoplysninger og anden data, som indsamles og opbevares i forbindelse med produkterne. Computerworld ejer således og er dataansvarlig for personoplysningerne, som behandles i forbindelse med produkterne.

Du/din virksomhed har ret til at bruge Computerworlds produkter i det omfang og på de betingelser, som det er aftalt mellem parterne, herunder ret til at tilgå de relevante personoplysninger. Du er selvstændigt dataansvarlig for de personoplysninger, som indsamles fra Computerworld af dig/din virksomhed.

Efter videregivelse til dig opbevarer og behandler Computerworld fortsat de videregivne data og personoplysninger i forbindelse med produkterne. Computerworld bevarer således ejendomsretten til data i forbindelse med produkterne og er fortsat selvstændigt dataansvarlig for personoplysninger, som Computerworld behandler i forbindelse med produkterne.

Kontakt os:


Kontakt os på mail kundeservice@cw.dk og/eller på telefon 77 300 300. Telefonsupport kl. 9.00 – 15.30 alle ugens dage. Kontoret har åbent mandag-fredag: kl. 8.00-16.30.






Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
EG A/S
Udvikling, salg, implementering og support af software og it-løsninger til ERP, CRM, BA, BI, e-handel og portaler. Infrastrukturløsninger og hardware. Fokus på brancheløsninger.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Fremtidens kundeservice: Kom i gang med de bedste chatbots

Der er store gevinster at hente med chatbots, som kan håndtere en stor del af kommunikationen med brugere - både de eksterne som kunder og de interne som medarbejdere.Og lige rundt om hjørnet venter næste generation, nemlig de stemme-baserede chatbots, som står på skuldrene af de stemmestyrede home-devices som Amazons Alexa og Google Home.

22. september 2020 | Læs mere


RPA og software-robotter: Businesscase og teknologi

Robot process automation - RPA - har i det seneste års tid for alvor fået et gennembrud i både virksomheder, organisationer og (ikke mindst) i den offentlige sektor, hvor både kommuner, styrelser og andre institutioner har taget de små software-robotter til sig.

23. september 2020 | Læs mere


"One Minute Workflow" til ad hoc-opgaver

De seneste mange måneder har givet os alle en helt ny opfattelse af arbejdspladsen. Fjernarbejde forventes at blive en del af den nye hverdag, som vi alle kigger ind i. Det har været en øjenåbner for mange, men det har også givet os vigtig læring - hvordan sikrer du, at dine medarbejdere har samme muligheder og kan opretholde effektiviteten, også når de ikke arbejder på kontoret?

23. september 2020 | Læs mere





mest debatterede artikler

CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Find den rette model til din organisation: Ny guide til outsourcing er fyldt med tips & tricks
Mængden af outsourcede it-opgaver er steget støt over de sidste 10 år. Det giver mening, for samtidig er kompleksitet og forretningens forventninger til hastighed også steget. Men outsourcing er også et strategisk valg. For skal du hyre direkte, gennem en leverandør eller skabe dit eget sourcingselskab? Og hvad er fordele - og ulemper ved hver model? Det får du en række konkrete bud på hvor 5 relationship modeller og 3 prismodeller gennemgås og evalueres.