Handelsbetingelser for samarbejdspartnere


Generelle vilkår og betingelser



Generelle betingelser for annoncering:


Online annoncemateriale skal være modtaget inden kl. 10.00, tre hverdage før kampagnens påbegyndelse på banner@cw.dk. Bannermaterialet til ejerskaber/wallpapers skal leveres 5 dage før opstart.

Annoncebannere til Computerworlds sites må ikke udformes på en måde, som kan forveksles med redaktionelt indhold. Såfremt denne regel tilsidesættes, forbeholder redaktionen sig ret til, uden varsel at fjerne annoncebanneret fra sitet.
Bannere på Computerworlds sites hostes via DFP / DoubleClick.

Computerworld er medlem af Danske Medier og følger de gældende retningslinjer herfra. Se: http://danskemedier.dk/maalinger/

Digitalt annoncemateriale modtages som:
- Pdf-fil i høj opløsning, vær sikker på, at alle fonte er inkluderet.
- Eps-fil inkluderet billeder og skrifter (evt. outlined).

Se materiale deadline for hver enkelt printudgivelser hér: https://www.computerworld.dk/fil/139648

Eventuelle annulleringer skal ske skriftligt, og være Computerworld i hænde senest 10 arbejdsdage før annoncedeadline. Såfremt Computerworld efter materialedeadline modtager anmodninger om ændringer af annoncer, bortfalder reklamationsretten for annoncefejl, der er afstedkommet heraf.

Indsigelser vedrørende eventuelle annoncefejl skal ske skriftligt og være Computerworld i hænde senest 8 dage efter udgivelsesdatoen. Såfremt aftalte indrykninger ifølge en ordrebekræftelse ikke overholdes inden for et år, tilbagefaktureres eventuelle rabatter til gældende listepris.
Alle reklamationsrettigheder bortfalder, såfremt de angivne frister overskrides.

I øvrigt henvises til den aktuelle medieinformation, se hér: https://www.jobindexmedia.dk/medieinformationer

Generelle betingelser for partnerskaber på events:


Tilmelding til Computerworlds events & konferencer er bindende, og kan senest annulleres 3 måneder før afholdelse.

Betalingsbetingelser:


Den normale kredittid for annoncering og årsaftaler er netto kontant fra fakturadato +8 dage.

Den normale kredittid for event & konferencer er netto kontant fra fakturadato fremsendt 30 dage inden afholdelse. Fakturabeløb forfalder til betaling 14 dage før afholdelse.
Ved overskridelse af forfaldsdatoen forbeholder Computerworld sig ret til at opkræve et rykkergebyr og beregne en rente på 1,5 % pr. måned.

Alle priser er ekskl. moms med mindre andet angives.

Computerworlds ejerskab og kundens brugsret:


Computerworld har den fuldstændige ophavsret, adkomst og alle andre rettigheder til sine produkter, herunder retten til personoplysninger og anden data, som indsamles og opbevares i forbindelse med produkterne. Computerworld ejer således og er dataansvarlig for personoplysningerne, som behandles i forbindelse med produkterne.

Du/din virksomhed har ret til at bruge Computerworlds produkter i det omfang og på de betingelser, som det er aftalt mellem parterne, herunder ret til at tilgå de relevante personoplysninger. Du er selvstændigt dataansvarlig for de personoplysninger, som indsamles fra Computerworld af dig/din virksomhed.

Efter videregivelse til dig opbevarer og behandler Computerworld fortsat de videregivne data og personoplysninger i forbindelse med produkterne. Computerworld bevarer således ejendomsretten til data i forbindelse med produkterne og er fortsat selvstændigt dataansvarlig for personoplysninger, som Computerworld behandler i forbindelse med produkterne.

Kontakt os:


Kontakt os på mail kundeservice@cw.dk og/eller på telefon 77 300 300. Telefonsupport kl. 9.00 – 15.30 alle ugens dage. Kontoret har åbent mandag-fredag: kl. 8.00-16.30.






Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Atomic Software ApS
Udvikling og salg af økonomisystemer samt CRM og MPS. Systemer til blandt andet maskinhandlere, vvs-branchen, vognmænd, låsesmede,handelsvirksomheder

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Digital HowTo: Sikkerhedstrusler

Under corona-krisen er antallet af cybertrusler steget med 33 procent. Det er særligt phishing-angreb, som oversvømmer mange virksomheder i de her dage. Corona-virussen har skabt en ny mulighed for at lokke uopmærksomme internetbrugere til at klikke på inficerede links. Nogle virksomheder oplever at op mod halvdelen e-mails, der sendes til dem, kommer fra it-kriminelle.

19. august 2020 | Læs mere


Digital HowTo: ERP – få optimal udnyttelse af dine store mængder af værdifulde data i den digitale transformation

Få indblik i, hvordan alle virksomheder kan optimere deres kritiske processer og hvordan du realiserer det uforløste potentiale gennem denne procesoptimering. Du får indsigt i forretnings-processer, digital værdiskabelse og teknologi, der har hjulpet mange virksomheder på vej med deres digitale transformation.

20. august 2020 | Læs mere


Digital HowTo: Fremtidens It service management - optimer dit setup med de nyeste teknologier

Det er vigtigere end nogensinde at have styr på kerneopgaverne i virksomhedens it-drift. Fra monitorering af systemerne til udrulning af applikationer, håndtering af service desken og alle udfordringerne med it-sikkerheden. Kom og bliv klogere på mulighederne for automatisering og optimering med ITSM og den nyeste robotteknologi.

21. august 2020 | Læs mere






Premium
Cloud-teknologi sikrede dronningens corona-tale - men DRs CIO Mikkel Müller er slet ikke færdig med cloud endnu
Uden cloud og den rette cloud-strategi havde DR ikke haft samme muligheder eller nye digitale produkter. Det fortæller CIO Mikkel Müller til Computerworld - hvor han også uddyber hvordan han ser resten af it-landskabet bevæge sig mod cloud og hvordan udviklere efterspørger de moderne værktøjer.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Få overblikket: Her er Gartners vurdering af 16 førende CRM-leverandører
Den teknologiske udvikling skaber pt. en massiv omstilling inden for kundeservice. Samtidig muliggør teknologien også en konsolidering, som igen stiller nye krav til moderne CRM-systemer. Især kunstig intelligens og muligheden for digitale kanaler står højt på kundernes liste. I dette whitepaper kan du derfor læse om analysevirksomheden Gartners research af 16 leverandører inden for CRM og dermed få et overblik over det stadigt mere komplekse landskab.