Handelsbetingelser for samarbejdspartnere


Generelle vilkår og betingelser



Generelle betingelser for annoncering:


Online annoncemateriale skal være modtaget inden kl. 10.00, tre hverdage før kampagnens påbegyndelse på banner@cw.dk. Bannermaterialet til ejerskaber/wallpapers skal leveres 5 dage før opstart.

Annoncebannere til Computerworlds sites må ikke udformes på en måde, som kan forveksles med redaktionelt indhold. Såfremt denne regel tilsidesættes, forbeholder redaktionen sig ret til, uden varsel at fjerne annoncebanneret fra sitet.
Bannere på Computerworlds sites hostes via DFP / DoubleClick.

Computerworld er medlem af Danske Medier og følger de gældende retningslinjer herfra. Se: http://danskemedier.dk/maalinger/

Digitalt annoncemateriale modtages som:
- Pdf-fil i høj opløsning, vær sikker på, at alle fonte er inkluderet.
- Eps-fil inkluderet billeder og skrifter (evt. outlined).

Se materiale deadline for hver enkelt printudgivelser hér: https://www.computerworld.dk/fil/139648

Eventuelle annulleringer skal ske skriftligt, og være Computerworld i hænde senest 10 arbejdsdage før annoncedeadline. Såfremt Computerworld efter materialedeadline modtager anmodninger om ændringer af annoncer, bortfalder reklamationsretten for annoncefejl, der er afstedkommet heraf.

Indsigelser vedrørende eventuelle annoncefejl skal ske skriftligt og være Computerworld i hænde senest 8 dage efter udgivelsesdatoen. Såfremt aftalte indrykninger ifølge en ordrebekræftelse ikke overholdes inden for et år, tilbagefaktureres eventuelle rabatter til gældende listepris.
Alle reklamationsrettigheder bortfalder, såfremt de angivne frister overskrides.

I øvrigt henvises til den aktuelle medieinformation, se hér: https://www.jobindexmedia.dk/medieinformationer

Generelle betingelser for partnerskaber på events:


Tilmelding til Computerworlds events & konferencer er bindende, og kan senest annulleres 3 måneder før afholdelse.

Betalingsbetingelser:


Den normale kredittid for annoncering og årsaftaler er netto kontant fra fakturadato +8 dage.

Den normale kredittid for event & konferencer er netto kontant fra fakturadato fremsendt 30 dage inden afholdelse. Fakturabeløb forfalder til betaling 14 dage før afholdelse.
Ved overskridelse af forfaldsdatoen forbeholder Computerworld sig ret til at opkræve et rykkergebyr og beregne en rente på 1,5 % pr. måned.

Alle priser er ekskl. moms med mindre andet angives.

Computerworlds ejerskab og kundens brugsret:


Computerworld har den fuldstændige ophavsret, adkomst og alle andre rettigheder til sine produkter, herunder retten til personoplysninger og anden data, som indsamles og opbevares i forbindelse med produkterne. Computerworld ejer således og er dataansvarlig for personoplysningerne, som behandles i forbindelse med produkterne.

Du/din virksomhed har ret til at bruge Computerworlds produkter i det omfang og på de betingelser, som det er aftalt mellem parterne, herunder ret til at tilgå de relevante personoplysninger. Du er selvstændigt dataansvarlig for de personoplysninger, som indsamles fra Computerworld af dig/din virksomhed.

Efter videregivelse til dig opbevarer og behandler Computerworld fortsat de videregivne data og personoplysninger i forbindelse med produkterne. Computerworld bevarer således ejendomsretten til data i forbindelse med produkterne og er fortsat selvstændigt dataansvarlig for personoplysninger, som Computerworld behandler i forbindelse med produkterne.

Kontakt os:


Kontakt os på mail kundeservice@cw.dk og/eller på telefon 77 300 300. Telefonsupport kl. 9.00 – 15.30 alle ugens dage. Kontoret har åbent mandag-fredag: kl. 8.00-16.30.






Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Atomic Software ApS
Udvikling og salg af økonomisystemer samt CRM og MPS. Systemer til blandt andet maskinhandlere, vvs-branchen, vognmænd, låsesmede,handelsvirksomheder

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Digital HowTo: Customer engagement - sådan skaber succesfulde virksomheder en stærk kundeloyalitet

Der findes ikke mange virksomheder, der med succes er taget på rejsen mod den digitale transformation, der ikke har satset målrettet på at forstå deres kunder og udvikle forholdet til deres kunder med det mål at skabe den allerbedste kundeoplevelse. Med data kan man få en dyb forståelse for sine kunder og få indsigt i, hvordan de agerer, og hvordan de vil agere. Vi sætter fokus på nye forretningsmodeller der skaber loyale kunder.

09. juni 2020 | Læs mere


Digital HowTo: Awareness og god it-sikkerhedskultur

Sikkerheds-awareness er en af de allervigtigste ting at få styr på for alle it-sikkerhedsansvarlige. For uanset hvor godt vi sikrer vores perimetre med avancerede digitale forsvarsværker, er og bliver medarbejderne et svagt led og et oplagt mål for hackerne.

10. juni 2020 | Læs mere


Digital CxO Lounge: Kom med forrest i kampen for bedre cybersikkerhed

Store danske virksomheder er blevet hacket med store tab til følge. Der kommer hele tiden nye cybertrusler til - senest har Corona-krisen vist sig at være arnested for nye måder at kompromittere borgernes og virksomhedernes it-sikkerhed på. Hvordan er vi som samfund gearet til at modstå en fjende, vi ikke kender? Og vil vi kunne modstå en cyberkrise parallelt med Corona-krisen?

16. juni 2020 | Læs mere






Premium
Staten blev advaret om store negative konsekvenser ved Netcompanys corona-app
Den corona-app, som Netcompany i øjeblikket udvikler for staten, baserede sig i første omgang på en dataindsamlingsmodel, der kunne få meget store negative konsekvenser for borgerne, lød advarslen fra en privacy-konsulent som styrelsen havde hyret.
Computerworld
Forsvarsministeren overvejer at give dansk politi lov til at blokere for websites uden dommerkendelse
Forsvarsminister Trine Bramsen (S) vil diskutere muligheden for at give politiet mulighed for at blokere for websites uden dommerkendelse.
CIO
Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen
Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
White paper
Her er 4 overraskende facts om digitaliseringen i detail og produktionsbranchen!
I 2018 blev 300 europæiske virksomheder spurgt til deres samhandelsprocesser. Det kom der fire overraskende facts ud af, som vi bringer i dette whitepaper. Eksempelvis anvendes fax stadig af 22% af de adspurgte 300 europæiske virksomheder. Whitepaperet fortæller også om vigtigheden af at finde en EDI-leverandør, som kender dit marked og dine muligheder. Nysgerrig? Så download dette gratis whitepaper nu.