Computerworlds debatforum er platformen, hvor læserne kan udtrykke holdninger til artiklen eller emnet.

Det er ikke et sted til kæpheste, åbenlys eller skjult reklame. Opdager du en stavefejl, opfordrer vi dig til at skrive direkte til artiklens forfatter og ikke i kommentarfeltet - det er reserveret til debat, ikke korrektur.

Computerworld forbeholder sig ret til at slette indlæg, hvis de overskrider følgende regler:

- Indlæg må ikke indeholde injurier eller formuleringer, der har til formål at nedgøre artiklens forfatter eller andre debattører, og vi anbefaler, at man med kritik går efter bolden og ikke personen.

- Indlæg må ikke være underlødige ved for eksempel at indeholde nedsættende bemærkninger om firmaer eller personer. Kritik er konkret.

- Man må ikke kopiere copyright-beskyttede tekster ind i sine indlæg.

- Indlæg må ikke indeholde reklamebudskaber. Det er i orden at anbefale produkter og tjenester, man selv har købt og prøvet - eller komme med vurderinger - men reklame for egne produkter og tjenester er ikke tilladt, ligesom man heller ikke må kritisere konkurrenters produkter og tjenester.

- Det er derfor ikke tilladt at "kidnappe" en debat-tråd ved f.eks. at svare på alle indlæg med sine holdninger, konsevent ændre emnet eller andre former for trolling.

Overskrider en bruger reglerne en enkelt gang, bliver indlægget fjernet. Overskrider en bruger reglerne flere gange, kan han eller hun blive fjernet som bruger af sitet uden yderligere varsel.

- Undtagelsen er indlæg, som har til primært formål at skabe SEO-værdi til ens eget site, men som ikke bidrager til debatten. De vil blive slettet og brugeren øjeblikkeligt og permanent udelukket fra debatten på Computerworld.dk. Det er i øvrigt altid op til debat-administratoren, om en bruger kan udelukkes - også uden yderligere varsel.

Vi opfordrer brugere til at benytte sine rigtige, fulde navne. Og vi forbeholder os retten til at slette eller udelukkede brugere, der benytter stødende eller falske pseudonymer.

Hvis du støder på indlæg, som du finder stødende, og som du synes bør slettes, så skriv til redaktionen. Du kan også anmelde et indlæg, så får vi også besked.

Debattører er ansvarlige for egne ytringer i forhold til injurielovgivningen. Se i øvrigt vores retningslinier for beskyttelse af persondata.

Indlæg på debatten kan også blive bragt i redigeret form i den trykte udgave af Computerworld.

For at undgå spam-kommentarer er der som udgangspunkt lukket for debat på artikler der er mere end 30 dage gamle.

Computerworld Servicemail
Som bruger på Computerworld, accepterer du at modtage tilbud og markedsføringsmateriale fra Computerworld og Computerworlds partnere via elektronisk post. Du kan til enhver tid framelde dig denne service.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Brother Nordic A/S
Import og engroshandel med kontormaskiner.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Webinar med Miracle 42 og Red Hat

På dette webinar får du indblik i, hvorledes Hyperconverged Infrastructure fra Red Hat forenkler storage, netværk og servere i én enkelt løsning, som er nem at implementere og drifte – og ikke mindst med kæmpe besparelser. Ingen tomme managements slides men derimod et realistisk indblik i, hvordan du kan optimere dine kunders datacenter – og ikke mindst differentiere din og deres forretning.

28. maj 2020 | Læs mere


Digitalt event: Få mere ud af Dynamics 365 - Del 1

En formiddag med fokus på Microsoft Dynamics 365. Bliv klogere på de nye muligheder og få inspiration til, hvordan du får endnu mere forretningsmæssig værdi med Microsoft's cloud-baserede forretningsapplikationer.

02. juni 2020 | Læs mere


Kom godt i gang med Microsoft Teams.

Microsoft Teams er den nye samarbejdsplatform for internt og eksternt samarbejde, når I skal kommunikere og samarbejde på tværs i teamet eller afdelingerne. På denne morgenbriefing får du en introduktion til Microsoft Teams og programmets mange muligheder, så du kan få et overblik over hvordan, man kan anvende programmet til en mere effektiv arbejdsdag.

03. juni 2020 | Læs mere






Premium
En arbejdsuge på fire dage gjorde danske IIH Nordic berømt, men under coronakrisen har selskabets CEO indset, at der skal tages nye midler i brug
Danske IIH Nordic er blevet hædret for sit arbejdsmiljø, og under coronakrisen er medarbejderne blevet endnu mere tilfredse. Nu har selskabets topchef Henrik Stenmann indset, at den firedages arbejdsuge ikke kan stå alene.
Computerworld
IBM fyrer tusindvis af medarbejdere i stor fyringsrunde
Med IBM’s nytiltrådte topchef ved roret fyrer selskabet nu tusindvis af medarbejdere i stor fyringsrunde, der sigter blandt andet efter at gøre selskabet mere agilt.
CIO
Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen
Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
Job & Karriere
10 spændende lederstillinger, som er ledige netop nu
Der er stadigvæk mange ledige it-job. Vi har fundet en række spændende lederstillinger, som du kan søge med det samme.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.