Tilmelding og rettelser til Computerworld Brancheguiden


Computerworld Brancheguiden er den mest omfattende oversigt over den danske it-branche og er delt op i 23 kategorier.

Det er gratis at blive optaget i Brancheguiden; firmaet skal blot være en it-leverandør med adresse i Danmark, i Grønland eller på Færøerne, som er relevant for virksomheder, organisationer og det offentlige. Vi optager dog som udgangspunkt kun anparts- (ApS) eller aktieselskaber (A/S).

Vi tilbyder gratis optagelse i én af de 23 kategorier. Brug venligst kommentarfeltet nederst til en besked om, hvilken kategori virksomheden bedes oprettet i.

Ønsker man optagelse i flere kategorier, er der tale om sponseret optagelse. Ring til Computerworlds salgsafdeling på 77 300 300 eller send en mail til annonce@cw.dk og hør mere om denne mulighed.

Teksterne i rubrikkerne Forretningsområde og Kernekompetencer skal følge vores formkrav. Alle tekster skal naturligvis være på dansk.

Forretningsområde kan eksempelvis beskrives sådan:
"Udvikling og salg af økonomisystemer. Fokus på mindre og mellemstore industrivirksomheder."

Kernekompetencer kan eksempelvis beskrives sådan: "Microsoft Dynamics NAV, systemintegration."

Ønsker man at træde uden for formkravene og bruge Brancheguiden til egentlig markedsføring af virksomheden og dens produkter, er det også en mulighed. Man kan eksempelvis investere i et microsite på computerworld.dk. Læs mere om det her: http://www.computerworld.dk/brancheguiden/synlig

Udfyld felterne i skemaet herunder, hvis dit firma mangler i Brancheguiden, eller hvis du har rettelser til oplysninger om et firma, som allerede er med i Brancheguiden. Hvis der kun er tale om rettelser, bedes du gøre opmærksom på det i kommentarfeltet.

Alle henvendelser behandles redaktionelt, før de offentliggøres.

Dit navn *
E-mail-adresse *
Firmanavn
(husk Selskabsterm) *
CVR-nummer *
Adresse *
Postnummer & by *
Telefonnummer *
Antal ansatte iflg. seneste regnskab (Danmark) *
Hjemmeside *
Forretningsområde *
0 tegn tilbage af 150
Kategori *
Kernekompetencer: *
0 tegn tilbage af 255
Kommentarer til redaktionen
 


Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 


Computerworld
Alka lancerer eget mobilselskab - trykker priserne helt i bund: "For os handler det ikke om at tjene penge"
Forsikringsselskabet Alka lancerer eget mobilselskab, der ifølge selskabet bliver Danmarks billigste.
CIO
Podcast: Hos Viking Life-Saving Equipment er it gået fra at være backend til at være noget, som kunderne spørger aktivt efter
Podcast, The Digital Edge: Viking leverer en stadig større del af deres produkt som en tjeneste. Som en del af tjenesten tager Viking ansvar for sikkerheden ved at levere, dokumentere og vedligeholde det nødvendige sikkerhedsudstyr. Hør hvordan Henrik Balslev senior digital director hos Viking har løftet den opgave.
Job & Karriere
Se Waoos forklaring: Derfor har selskabet fyret topchef Jørgen Stensgaard med omgående virkning
Waaos bestyrelse opsiger fiberselskabets topchef, Jørgen Stensgaard, der fratræder med omgående virkning. Se hele forklaringen fra Waao her.
White paper
Sådan outsourcer du effektivt – og undgår fælderne
Nogle outsourcer for at minimere omkostningsniveauet, andre for at skaffe ressourcer og spidskompetencer, der er svære at skaffe lokalt – eller af en helt tredje årsag. Der er dog talrige forhold, der er gode at afdække, før man overhovedet begynder at lede en outsourcingudbyder. Man skal klarlægge egne projektbehov samt de spørgsmål og krav, man vil stille samt indsamle viden og erfaringer om, hvordan samarbejdet indledes, drives og styres optimalt. Dertil skal man kende til de hyppigste faldgruber, der kan få et ellers lovende outsourcingsamarbejde til at køre i grøften.