Logo CIO Tech Eksperten IT-JOB IT-Kurser Events Podcast Søg

Log ind eller opret profil

Log ind Opret bruger
Glemt kodeord

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester

Cookie ikon
  • Forside
  • Digitalisering
  • Forretningssoftware
  • Tele & Mobil
  • PC´er & Hardware
  • Log ind
  • Kontakt
  • Køb abonnement
  • Nyhedsbreve

Galleri: Derfor inviterede producenter til Matchrace 2012

Hvordan får en producent omtalt sine produkter? Man kan for eksempel invitere pressen til at deltage i en kapsejlads sammen med producenterne og efterfølgende servere lækker mad og drikke. Se her, hvordan Toshiba, Buffalo, Kingston og Sagemcom greb det an.

Af Klaus Krabbe | Udgivet 28. august 2012 kl. 12.28

1 / 14

Galleri billede

Starten går

Her går starten til en af kapsejladserne i årets Matchrace, som sejles i ens både på en trekantbane afmærket med flydebøjer. Deltagerne var en blanding af producenter, pr-folk og journalister.

2 / 14

Galleri billede

Det sejler også for Kingston

Kingstons landechef Michael L. Nielsen var også med ude at sejle og stillede efterfølgende op til fotografering iført et par af usb-produkterne.

3 / 14

Galleri billede

Sådan gør I

Matchrace sejles efter enkle regler med vide muligheder for lumpne tricks som at 'stjæle' konkurrentens vind og tvinge de konkurrerende både til ufordelagtige vendinger. Her tegner og fortæller en af de fire bådes kaptajner om reglerne. "Kollisioner kan forekomme. Hold arme og ben inde i båden, ellers bliver lemmerne flade som pandekager," lød det pædagogisk.

4 / 14

Galleri billede

Buffalo-produkter

Buffalo havde taget en mindre flok bløde bøfler med og derudover verdens første 802.11ac router, AirStation 1750, med tilhørende bridge. Herudover lagringsløsninger og NAS-enheder i form af LinkStation Pro Duo og MiniStation Extreme. LinkStation Pro Duo er en NAS-enhed med to HDD-skuffer, som man kan få adgang til via sin mobil.

5 / 14

Galleri billede

Klar, vende!

Der arbejdes hårdt med at stramme skøder efter en bomning. Fra venstre Bernt Kastberg (journalist, Digital Foto), Helana Rustas (Nordic Marketing Coordinator, Sagemcom), Martin Lund Nielsen (Lund Public Relations) og Per Danielsen (Telekommunikation).

6 / 14

Galleri billede

Og så er den vandtæt

Her viser Mark Wiltshear, der er Pures Channel Manager, Nordeuropa, radioen Pure Oasis Flow. En vandtæt og genopladelig internet- og DAB-radio, som går fint til vandige fornøjelser som en dag på Øresund.

7 / 14

Galleri billede

Tæt løb

Bådene lå tit få meter fra hinanden i kampen for at nå først frem til de bøjer, hvor der skulle vendes.

8 / 14

Galleri billede

Martin Langballe, Sagemcom

Det her retroagtige telefonrør, sluttes til mobiltelefonen. Resultatet er, at man 1. får knap så varmeklistrede ører, 2. ser smart ud og/eller 3. separerer sit øre fra suppen af mikrobølger. Vælg selv.

Ifølge Sagemcoms repræsentant i Danmark, Martin Langballe (billedet), er socialdemokraten Pernille Rosenkrantz-Theil en af brugerne. Det kan man så vælge at lade være en anbefaling eller det modsatte.

9 / 14

Galleri billede

Vi vender igen !

Endnu et aktivt øjebliksbillede fra vandet. Fra venstre er det Andreas Hedensten (Lund Public Relations), Philip Guhle (skipper, KDY), Torben Vognsen (freelance for blandt andet BT), Jonas Poulsen (skribent for HwT) og Peter Hyldahl (freelance for blandt andet Datatid).

10 / 14

Galleri billede

Fladskærmsfjernsyn og Ultrabook

Toshiba havde medbragt sit seneste fladskærmsfjernsyn med smart-funktioner og 3D. Derudover den nyeste tablet samt en række laptops. På laptopsiden en pre-production model af U840, som er en Ultrabook i den billige ende. I midten af de bærbare tronede Toshiba's Qosmio. En gamer-maskine med tredje generation Core i7, SSD og med indbygget lyd fra Harman Kardon.

11 / 14

Galleri billede

Så er der medaljer

Martin Lund indehaver af Lund Public Relations kommer slæbende med medaljer og diplomer til dagens hurtigste båd.

12 / 14

Galleri billede

Vinderholdet

Vinderholdet. Fra venstre Peter Hyldahl (freelance for bl.a. Datatid), Andreas Hedensten (Lund Public Relations), Jonas Poulsen (skribent for HwT), Philip Guhle (skipper, KDY), Mark Wiltshear (Channel Manager, Nordeuropa for Pure).

13 / 14

Galleri billede

Der slappes

Fra venstre sidder her Christian Due (blogger på Gadgethunter), Steen Teglers (chefredaktør, HwT) og Jonas Poulsen (skribent for HwT) og slapper af oven på anstrengelserne på bølgen blå.

14 / 14

Galleri billede

Aktiv luft- og vandkøling

Et udvalg af Kingstons RAM-moduler. Den nederst til venstre er vandkølet, og øverst til venstre er det ikke en lille båndoptager, men et luftkølet RAM-modul.

Se flere gallerier

Computerworld
  • Kontakt redaktionen
  • Persondatapolitik
  • Cookie-samtykke
  • Annoncering  |  Handelsbetingelser (samarbejdspartnere)
Ansvh. chefredaktør: Lars Jacobsen
Hørkær 18, 2730 Herlev
Udgiver © Computerworld A/S
Kategorier
  • It-ledelse
  • Internet
  • It-job & karriere
  • Tele & mobil
  • Pc´er og hardware
  • Whitepapers
Tjenester
  • It-events
  • It-navnenyt
  • It-brancheguiden
  • It-kurser
  • Abonnement på Computerworld
  • Annoncørbetalt indhold
Nyhedsbrev

Til- eller frameld dig nyhedsbreve

Modtag også nyheder på Facebook, Twitter eller RSS

  • Klummer
  • Søg på Computerworld