1 / 13
It-messer tjener mange formål. Nogle finder nye produkter og forretningsområder, For andre er det mødet med kolleger og konkurrenter, der giver det største udbytte. Men som altid skal der være noget at kigge på. Her er det to unge damer, der efter bedste evne gør opmærksom på en række forskellige supplies-produkter.
2 / 13
Netværk mellem kolleger er en vigtig del af kanalens forskellige arrangementer. Her på Actebis Trends+Visions er det HPs Bente Holmgaard, der får en snak med Lexmarks Lars Flamand.
3 / 13
Deltagerne ved Actebis Trends+Visions fik en række bud på, hvor it-kanalen er på vej hen, fra et panel bestående af (fra venstre) Also Actebis nordiske direktør Torben Qvist, Lenovos Peter Juul Jørgensen, Jacob Schou Meding fra HP. Den fjerde deltager i paneldebatten var Microsofts kanalchef Erik Kaae, som nåede at smutte ud af døren inden fotografen fik stillet skarpt. Ordstyrer i debatten var kanalveteranen Søren Munk (th).
4 / 13
DSB tidligere Lokomotivværksted dannede rammen om Also Actebis-messen Trends+Visions. 45 udstillere og omkring 800 deltager var med til messen.
5 / 13
HP er en af Also Actebis' vigtigste samhandelspartnere og var derfor også fremtrædende blandt de i alt 45 udstillere på Trends & Visions. Her er det et af de mere spektakulære produkter der vises frem.
6 / 13
Hvidt skal det være. En stor del af Also Actebis omsætning går gennem retail, som her adresseres af Sony, der i designet af sin stand er tydeligt inspireret af Apple.
7 / 13
Uanset hvor avanceret teknologi og produkter bliver, vil der altid være brug for noget at putte sine dimser ned i. Her er det Targus' Jesper de Groot, der viser sine varer frem.
8 / 13
Also Actebis måtte for nylig sige farvel til sin nordiske produktchef Claus Holm. På Trends+Visions stillede Claus Holm op for sin nye arbejdsgiver Samsung, hvor han her i foråret startede som salgschef for B2B-markedet.
9 / 13
Kingstons danske landechef Michael Lysholdt Nielsen var ene mand om at repræsentere komponentproducenten på Trends+Visions.
10 / 13
Put ét visitkort i bowlen! En række af 45 udstillere på Trends+Visions 2012 havde sponseret præmier, som blev udloddet til de omkring 800 deltagere
11 / 13
Play it safe! Sikkerhedsproducenten Symantec brugte bordfodbold som trækplaster til sin udstilling.
12 / 13
Efter syv timers messe var der også sørget for at deltagerne kunne få noget af spise plus en tiltrængt smag på livets sande værdier.
13 / 13
Her skulle der have stået tekst om, hvor vigtigt det er, at man som leverandør også viser bagsiden af medaljen og ikke pynter sig med lånte fjer - plus naturligvis, hvordan software as a service påvirker kanalens forretningsmodeller.
I stedet overlader vi det til læserne selv at lade tankerne vandre.