Computerworld Navnenyt

Kurt Stokbro

Kurt Stokbro indtræder som medejer af JumpStory, hvor han samtidig vil yde direktionen sparring i forhold til udvikling af kunstig intelligens. Kurt Stokbro, som er en usædvanlig kombination af teoretisk fysiker inden for nanomaterialer og forretningsmand, solgte i 2017 solgte sit selskab, Quantumwise, til amerikanske Synopsis, men Quantumwise blev bevaret som en dansk afdeling med Kurt Stokbro som direktør. Noget af den formue, Stokbro tjente på salget, har han nu investeret i JumpStory.

Andet | Publiceret d. 25. november 2019

Ønsker du at få fjernet en omtale af dig selv, så er du velkommen til at skrive til os

Seneste Navnenyt opslag

Kristian Yde

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2020 ansat Kristian Yde, 28 år, som BI-konsulent. Han skal især beskæftige sig med implementering af Business Intelligence-løsninger. Han kommer fra en stilling som Business Analyst hos Bestseller. Han er uddannet kandidat i Økonomistyring fra Aalborg Universitet.

Nyt job | Publiceret d. 1. oktober 2020

Charlotte Kure Juul

Adform A/S har pr. 1. oktober 2020 ansat Charlotte Kure Juul, 47 år, som Chief Human Resource Officer. Hun skal især beskæftige sig med udvikle en mere datadrevet tilgang til HR. Hun kommer fra en stilling som Senior Vice President for HR & THE ACADEMY hos ingeniørvirksomheden DHI. Hun er uddannet cand.psyk.aut fra Københavns Universitet. Hun har tidligere beskæftiget sig med HR de sidste 20 år.

Nyt job | Publiceret d. 1. oktober 2020

Tore Pein Jensen

Tore Pein Jensen, 45 år, Global CMO hos KAYAK, der driver danskstartede momondo, er pr. 3. august 2020 forfremmet til MD KAYAK for EMEA-området. Han skal fremover især beskæftige sig med ansvaret for at genstarte forretningen efter CV-19, og han varsler styrket strategisk fokus på den lokale brugeroplevelse.

Forfremmelse | Publiceret d. 29. september 2020

Kristian Würtz

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2020 ansat Kristian Würtz, 54 år, som Business Solution Architect. Han skal især beskæftige sig med rådgivning ved og implementering af ERP-løsninger i store projekter. Han kommer fra en stilling som konsulent hos Notora ApS. Han er uddannet produktionsingeniør.

Nyt job | Publiceret d. 29. september 2020

Christian Jensen

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2020 ansat Christian Jensen, 32 år, som BI-konsulent. Han skal især beskæftige sig med implementering af Business Intelligence-løsninger. Han kommer fra en stilling som Controller hos Strøm Hansen. Han er uddannet kandidat i økonomi, organisation og strategi fra Aalborg Universitet.

Nyt job | Publiceret d. 29. september 2020

Flere opslag



Premium
Test: Apple lider vist af idétørke - men slipper alligevel rimelig godt afsted med det nye Watch Series 6
Computerworld tester: Der er ikke meget nyt at spore i Apples nye Watch, alligevel er det svært at anbefale andet en et Apple Watch.
Computerworld
Statens Serum Institut har slettet alle sendte mails ved en fejl: "Det er dybt beklageligt"
Alle sendte mails fra Statens Seruminstitut og Sundhedsdatastyrelsen er blevet slettet, hvis de er sendt før 22. juli, oplyser de to myndigheder.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
Regner din ferie væk? Brug tiden på at søge en af disse otte stillinger, der er ledige netop nu
Det sjasker ned over hele Danmark. Du kan bruge de våde sommerdage på at søge et af disse otte job, der er ledige lige nu.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.