Tele-Punkt sluger 13 TDC erhvervscentre

Med overtagelsen bliver antallet af Tele-Punkt afdelinger fordoblet. De nye butikker vil blive en del af TDCs franchisekoncept.

Annonce:
Annonce:

Tele-Punkt-kæden har i går overtager de sidste 13 TDC-drevne erhvervscentre. Efter overtagelsen vil de 13 butikker fortsætte under TDC Erhvervscenter-navnet og tilslutte sig TDC's Franchise-koncept, hvor der i dag allerede findes 22 selvstændigt ejede TDC Erhvervscentre.



Tele-Punkt har i dag 12 afdelinger landet over, der sælger telefonanlæg, DECT-telefoner og IP-telefoner og omstillingsanlæg til virksomheder samt tele- og datanetværk. Med overtagelsen vil antallet af afdelinger i Tele-Punkt blive mere end fordoblet til 25 afdelinger.



»Jeg tror meget på kombinationen af TDC's og vores produktsammensætninger. TDC har nogle meget loyale kunder, og deres krav om fleksibilitet og kvalitet passer godt ind i vores koncept,« siger direktør i Tele-Punkt Dion Olsen.



Ni af de 13 butikker ligger i Jylland. Dertil kommer en i Rønne, en i Ringsted og to i Storkøbenhavn. Med overtagelsen følger 84 virksomhedsoverdragede ansatte. TDC's underdirektør Jan Schmidt følger også med i aftalen.




Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Daxiomatic ApS
Salg, udvikling, implementering og servicering af software til ERP

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
It-drift - billigt og effektivt

It-drift skal klares billigt og effektivt - og måske skal du endda spare på driften i år? Computerworld Events sætter fokus på it-driften og hvordan du balancere pris og kvalitet i en verden der forventer høj kvalitet til få penge. Læs mere

Wihlborgs Konferencecenter (Pfizers) - 2750 Ballerup



Få styr på kunde- og supportcentret

Effektiv support af interne eller eksterne kunder, bedre overblik over ressourceforbruget og værdifulde input til udviklingen af produktet eller ydelsen. Det er resultaterne fra et veldrevet kunde- eller supportcenter der anvender de rigtige værktøjer. Deltag i Computerworlds How To om kunde- og supportsystemer - og få eksempler og inspiration til hvordan du kan skabe en løsning. Læs mere

Wihlborgs Konferencecenter (Pfizers) - 2750 Ballerup



CIO Executive Update

CIO Executive Update er kombinationen af oplæg fra en international top-CIO og muligheden for at netværke med andre CIOs og it-direktører gennem flere round tables om aktuelle emner. Læs mere

Søhuset - 2970 Hørsholm







Computerworld
Finn Helmer: "Jeg har penge til mad til engang i næste uge, men så er det også slut"
Dette er historien om en mand, som tjente 330 millioner kroner, mistede dem alle sammen igen, blev snydt og bedraget, og som nu sidder i et hul med bundløs gæld. Men han sidder der med et smil, fortæller han her.
CIO
Dansk CIO: Den klassiske ordremodtagende it-afdeling er stendød
"Man måler en CIO's succes på budgetpenge, antal medarbejdere og indflydelse. De to første punkter er ikke vigtige for mig," lyder det fra MT Højgaards CIO. Læs her om it-afdelingen, der har afgivet magten til forretningen, og hvor it-eksperter er en uddøende race.
Comon
Channelworld
SKI trækker håndbremsen på stort it-udbud efter mangelfuld Atea-redegørelse
Usikkerhed om Ateas afregninger til SKI sætter kæmpe it-udbud på pause.
White paper
Så store omkostninger har DoS-angreb
I denne rapport kan du læse om omkostningerne og konsekvenserne for din virksomhed ved såkaldte denial-of-service-angreb (DoS).