Avatar billede vimsen Praktikant
30. maj 2016 - 10:25 Der er 3 kommentarer

/public_html

Hjælp hvordan lægger man sine mapper over i/public_html mappen

er der nogen der kan hjælpe med det?

Hilsen Vimsen
Avatar billede Slater Ekspert
30. maj 2016 - 10:33 #1
Her skal vi nok have en hel del mere at vide, for at kunne hjælpe.

At flytte filer og mapper til en anden mappe er som at gøre det ethvert andet sted. Du må næsten mene noget mere end bare det.
Er det et CMS? Skal du gøre det via SCP til en anden maskine? Er det nogle bestemte mapper du snakker om? Hvorfor ligger de et andet sted? Hvilket OS skal det kopieres/flyttes til og fra? Osv.

Prøv at beskrive opgaven lidt mere.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
30. maj 2016 - 10:40 #2
Typisk bruger man et ftp-program. Du logger ind med dine oplysninger fra dit webhotel, og trækker så mere eller mindre de ønskede filer over i mappen.

Du kan fx. bruge Filezilla, som er ganske gratis.
Avatar billede zombien Juniormester
30. maj 2016 - 10:42 #3
Køre du egen server? eller snakker vi om at ligge det online på et lejet webhotel?