Avatar billede nu_igen Professor
08. april 2024 - 08:21 Der er 1 kommentar

Yousee

"Denne beskedcer ikke hentet fra serveren" er det fordi Yousee har kategoriseret det som spam?
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2024 - 09:44 #1
Det burde besked vel indeholde tænker jeg. Du bør på webmail se hvad det er for en mail hvis den ligger der. Du skal dog passe på hvad du gør. Det kan være mail med link på du bare ikke skal trykke på, men slette uden at gøre noget som helst andet.