Avatar billede valsbol Seniormester
25. april 2024 - 16:44 Der er 1 kommentar

sletning af en årgang billeder i dropbox

Jeg vil nøjes med den gratis version af Dropbox, men hvordan sletter jeg mine videoer og fotos. Dropbox vil tvinge mig til at opgradere. Jeg har slettet camera upload mappen og deaktiveret synkronisering, men jeg kan kun finde ud af at slette billederne enkeltvis. Og det er altså et stort arbejde. Jeg har allerede alle fotos på en HD
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2024 - 18:13 #1
Hvis du har icloud eller google-drev, så flyt alle filer dertil, ryd dropbox, og kopier kun det ønskede retur. Til sidst, ryd op i icloud/google-drev.
"alle" har jo en mobiltlf i disse dage, så du må have et lager tilgængeligt.