Avatar billede Geo" søster Praktikant
25. april 2024 - 18:19 Der er 4 kommentarer

Fjerne adgangskode

Er et ? der er blevet stillet før hvordan fjerne adgangskode fra pc, giver ingen mening at en forhandler sælger en forkert computer hvad først kan se når har oprettet adgangs kode, og beder om at fjerne den igen inden computer sendes retur så eneste løsning er at sende adgangs kode til forhandler og selvom bedte om oplysninger på softvaren inden modtog pakken med posten så kunne sende den retur samme dag  hvad forhandler ikke ville oplyse om, derved besværliggøre det for bruger. Er der nogen der har kendskab til hvordan kan fjerne adgangskode uden at skulle købe hjælp til dette på windows 10 pro  ???? der skrives fjerne flueben for at fjerne adgangskode hvad ikke vises på den jeg skal sende retur.Selv kommunikationen fjerner de på mellemforhandlers hjemmesiden hurra for sikkerheden der er lige 0.har gjort det til vane at kopier alt, hvad forhandler ikke forventer af en kvinde på over 60 år.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. april 2024 - 20:13 #1
En lille bøn - gør dig ulejlighed med at sætte lidt punktummer og del din tekst op i afsnit. Jeg orker slet ikke at læse den massive blok af tekst du har lagt - det er alt for uoverskueligt - og alt for meget overflødigt, der ikke har noget med sagen at gøre.

Det er et eller andet med en PC der skal returneres...?

Skift password til "Start1234" og send den så retur - det er vel ikke værre end det.

Skift dit password i dialogen der kommer, når du trykker CTRL+ALT+Delete
Avatar billede Geo" søster Praktikant
25. april 2024 - 20:29 #2
Der må ingen adgangskode være skal sendes retur som da jeg modtog pc,en .emnet handler om sikkerhed hvad gjorde alt for at opfylde inden, der problemer med tasteturet også det kan jeg ikke tak for svar .
Avatar billede valby Ekspert
26. april 2024 - 22:46 #4
Jeg giver #1 ret. Brug af grammatik letter forståelsen hos læser :-)
Jeg forstår ikke dette:" sælger en forkert computer hvad først kan se når har oprettet adgangs kode," Sælger skal da bestemt ikke oprette nogen kode. Det er ejeren af computeren som gør det. Eller hvad er meningen ?