Avatar billede vuske Seniormester
28. juni 2016 - 10:36 Der er 3 kommentarer

Foretrukne forsvinder i Internet explorer

Nogen der har et bud på hvorfor alle mine foretrukne forsvinder i Internet Explore ikke i Edge
Avatar billede BPA Seniormester
30. juni 2016 - 07:58 #1
Kunne det være så simpelt at du er kommet til at trykke på stjernen
(øverst th. mellem hjem og værktøj ?
Avatar billede vuske Seniormester
30. juni 2016 - 08:25 #2
var det dog bare så simplet, men sådan er det ikke
Avatar billede BPA Seniormester
11. juli 2016 - 06:08 #3
Har du Internet Explorers Menu bar på skærmen ? ( filer, rediger,vis,funktioner )
Har du den ikke, skal du hø. klikke et sted øverst på skærmen for at få den frem.
I "Vis" tror jeg der mangler et " hak" ved foretrukne.

Det første du møder efter hø. klikket er afkrydsning af om du vil se Menu og Favoritter. Måske er det nok at "hakke" Favoritter af der.
Prøv dette.