Avatar billede cyperbent Mester
08. marts 2024 - 15:34 Der er 4 kommentarer

Offentlige hjemmesider virker ikke på Chrome

Jeg har oplevet noget usædvanligt og det er, når jeg vil gå på SKAT's hjemmeside og en anden offentlig styrelses hjemmeside, så får jeg denne fejlbesked,"The request is blocked.
20240308T143343Z-kxxtcmkmcp4qp4p00x67pqfkx4000000077g000000011y55"

Men det er pudsigt, at der ingen problemer er med og kunne komme på dem på andre browsere. Bare ikke på Chrome. Har også forsøgt og geninstallere Chrome uden, at det hjalp.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2024 - 17:57 #1
Og det er ikke dig, der har blokeret?
https://www.security.org/vpn/how-to-unblock-websites/
Avatar billede cyperbent Mester
08. marts 2024 - 18:38 #2
Nej det burde ikke være tilfældet, når siderne kan indlæses på andre browsere, hvis det er VPN du hentyder til
Avatar billede cyperbent Mester
09. marts 2024 - 09:34 #3
Sagen er løst. Visse hjemmesider som SKAT.dk har en form for sporingscookie og da mit antivirusprogram har en funktion som man kan slå til for og forhindre i og blive sporet, så har det været årsagen til, at Skat's hjemmeside ikke har kunnet indlæses i Chrome.
Avatar billede klaudi Ekspert
09. marts 2024 - 10:14 #4
#3 fint

Og hvis du har "I still don't care about cookies" tilføjelse i din browser kan den også drille!

https://chromewebstore.google.com/detail/i-still-dont-care-about-c/edibdbjcniadpccecjdfdjjppcpchdlm