Avatar billede vibevej36 Praktikant
21. september 2016 - 20:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl efter opdateringer

Ved opdatering sidste nat kørte maskinen - den stationære - meget længe.
Her til morgen er skærmen flot blå med det lysende klare Windows vindue. Eneste ikon er papirkurv. Og denne besked:
C system 32 config systemprofile Desktop er ikke tilgængelig. Hvis placeringen er på denne pc,skal du sørge for , at enheden eller drevet er forbundet, eller at disken er sat i  og derefter prøve igen. Hvis placeringen er på et netværk, skal du kontrollere, at der er forbindelse til netværket eller internettet og derefter prøve igen. Hvis placeringen stadig ikke kan findes, er enheden muligvis flyttet eller slettet.

Jeg internetforbindelsen er OK
Jeg er ikke på netværk.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2016 - 22:09 #1
prøv at trykke ctrl+alt+delete. Kommer der så en blå skærm hvor du kan vælge jobliste, så gå i filer og kør ny opgave.
Skriv rstrui i feltet og tryk enter.
Det skulle starte systemgendannelse.
Prøv at rulle tilbage på et punkt hvor systemet virkede.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2016 - 15:45 #2
Godt du fik det løst :-)