Avatar billede Casper Praktikant
05. december 2023 - 17:35 Der er 4 kommentarer

Kan ikke udpakke en Fil? eller åben den

Nu har jeg haft et problem med en fil jeg skal bruge mine venner kan godt åbne den og gøre det de skal med den men det kan jeg ikke

Der står (En uventet fejl forhindrer dig i at kopiere filen. Hvis du bliver med at modtage denne fejl kan du bruge fejlkoden til at søge efter hjælp til dette problem

Fejl 0x80004005: Uspecificeret fejl
Avatar billede valby Ekspert
05. december 2023 - 18:21 #1
Det kan skyldes flere ting. Kører du med en gammel Windows XP ?
Filen kan være i uorden, så kan du måske få en anden af dine venner ?
Prøv at højreklikke på filen og "Kør som administrator." Du kan under operationen slå din antivirus fri .
Avatar billede fase Professor
05. december 2023 - 18:27 #2
Hvad er filnavnet? Eller mere nøjagtig, hvad er filendelsen. Det kan være at filen hedder xxxx. pdf eller noget andet.
Avatar billede Casper Praktikant
05. december 2023 - 18:37 #3
Tak for det, fandt ud af det!
Avatar billede fase Professor
05. december 2023 - 19:43 #4
Og løsningen var? Vi venter i spænding.