Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. oktober 2016 - 11:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FaceBook gruppe "All-around" ?

Findes der en eller et par Face-Book grupper,

hvor man kan skrive om "det hele" "All-around" ?

Hvis I forstår hvad jeg mener ...

IKKE en special gruppe kun for "Hillerød" eller "Ulve".

Men en gruppe, hvor man kan skrive om musik, politik, kunst, litteratur, flygtninge, film, lande, rejser, religion. Ja - det hele ?
For mennesker i hele landet og andre lande, måske.

Hvis I forstår hvad jeg mener ?

Jeg ved, at der er nogle "hygge-grupper" hvor politik, religion, flygtninge og indvandrer debat er strengt forbudt.

Jeg er ude på at finde en gruppe, hvor man må skrive om "alt" mellem himmel og jord.

Men findes der sådan en (flere) FB grupper ?

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. oktober 2016 - 12:14 #1
Hvad er dit mål ?
Kan du ikke bare skrive et indlæg på din side og gøre det offentligt, så kan alle se det?
Og er indholdet interessant nok, så skal det nok blive delt.
Men jeg forstår hvad du mener.
Men jeg ville dog ikke kunne se ideen i sådan en gruppe, jeg tror man meget hurtigt ville blive træt af indhold fra en sådan gruppe.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2016 - 13:41 #2
folk gider ikke grupper hvor alt er blandet sammen. man er med i grupper med ens egen interesse.

se mig, jeg er musik producer, og 95% af alle mine venner det samme. så var der nogle af de gamle som poster billeder af deres børn og kone, og fester, og snakker om politik. det gider jeg ikke læse om.. så de blev slettet.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2016 - 13:42 #3
kig på reddit. hvis du vil skrive om alt muligt, der er muligheden.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. oktober 2016 - 21:35 #4
Jeg har været medlem at to sådanne grupper. Men blev smidt ud.

Er medlem af flere "specialgrupper" om politik . kunst . USA . Andet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. oktober 2016 - 22:32 #5
Hmmm - Ja, måske en god ide at gøre FB offentlig ?
Så mange kan se det jeg skriver.

Har vist sat det på med kun "Venner".

Hvad gør man ellers ?

Jeg har ikke noget imod, at FB er så åben og offentlig som muligt.

Slår, alligevel, ikke noget op, som jeg ikke kan stå inde for.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. oktober 2016 - 08:46 #6
Så gør du bare det hele offentligt, alstå ingen negrænsninger i Privatlivsindstillinger. Så kan alle og enhver se dine opslag og reagere på dem, hvis de har lyst.