Avatar billede jonaslo98 Praktikant
08. maj 2024 - 13:47 Der er 8 kommentarer

Virker vores webshop troværdig? Noget der skal ændres?

Hej derude,

Vi har forsøgt at lave en webshop, der kan hjælpe folk med at finde produkter, som man måske ikke kan finde alle steder. Vi har ikke så meget erfaring med at lave webshops og er usikre på om, hvad vi synes ser godt ud, faktisk også bare er sagen.

Derfor kunne det være fedt med noget feedback på vores side, konstruktivt feedback tak ;)

https://din3dprinter.dk/
Avatar billede 220661 Ekspert
08. maj 2024 - 16:21 #1
Som helt ny bruger på Eksperten vil jeg lige linke til dig hvordan chatreglerne er:

https://www.computerworld.dk/art/60044/debatregler

Når du ligger et direkte link til din hjemmeside hvor man kan købe produkter, så føler jeg at dit spørgsmål udelukkende har et reklamemæssigt budskab.
Havde du nu skrevet man skulle søge på din3dprinter så havde du givet brugerne et valg. Det gør du ikke når du linker direkte.
Avatar billede jonaslo98 Praktikant
08. maj 2024 - 16:27 #2
Mange tak for dit svar, var ikke meningen det skulle ses som reklame. Kan dog godt se at det kunne forståes som det. Er der ikke en del nemmere at lægge et link ind dog? Ville mene det er irriterende at skulle til at google en side for at finde den.

Kan dog godt slette indlægget, hvis det ikke lever op til reglerne.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. maj 2024 - 16:43 #3
Fair nok du skriver dette.
Du kan på eksperten ikke selv slette indlægget.
Det er kun på Facebook og tilsvarende platforme man kan dette. En administrstor kan slette det. Jeg har ikke anmeldt din tråd da jeg godt lige ville have en tilbagemelding fra dig.
Jeg lader tråden være og vil lade en admin vurdere hvis han ser den.
Avatar billede madklub Guru
08. maj 2024 - 21:15 #4
Jeg er til dels enig med #1, men fordi du svarer så pænt søgte jeg på "din 3d printer - og det er ikke svært.

Jeg tror ikke på jeres print- og kaffestatestik ;-)
En tekst som "Gør dig klar til at organisere din grooming-oplevelse med vores Philips OneBlade holder i dag" virker som en 'major turn-off' for mig.
Og så kunne det være smart hvis One Blade kunne lade mens den stod i holderen.

Ellers OK
Avatar billede kulawig Professor
10. maj 2024 - 08:01 #5
;-) prøv at bruge synonymordbogen i stedet for at skrive "se vores smarte" i 3 bokse efter hinanden..
f.eks. se vores diskrete og praktiske løsninger til dit google udstyr
eller se vores geniale opgraderinger til din cykel

mvh
Avatar billede jonaslo98 Praktikant
10. maj 2024 - 08:06 #6
Mange tak #4 og #5, rigtig gode forslag, i har ret i at teksterne måske ikke helt spiller :)
Avatar billede kulawig Professor
10. maj 2024 - 08:09 #7
held og lykke med bixen 👍
Avatar billede jonaslo98 Praktikant
10. maj 2024 - 08:15 #8
Jeg siger mange tak, god fredag :)