Avatar billede Dahl Praktikant
16. januar 2017 - 20:12 Der er 2 kommentarer

Nyt gfx til i7 920

Godaften

Jeg skal have nyt gfx til mit system samt nye ram. Men dem har jeg styr på.

Har tænkt på et rx 480. Min i7 920 er oc til 3.5 stabil.

Ville lige høre om et rx 480 ville bottelnecke .

Mvh
Avatar billede hemberg Forsker
16. januar 2017 - 21:06 #1
Som jeg ser det er det ikke helt så enkelt at holde et grafikkort op imod en CPU. Hvorfor tror du lige det er der evt. kan opstå en flaskehals? Hvad med din HDD/SSD? Dit chipsæt på bundkortet? Men hvis du endelig vil kigge på de to komponenter er spørgsmålet vel egentlig om den maksimale bushastigheden på bundkortet kan opnås af begge komponenter. Men som sagt er det vel ikke helt så simpelt.
Avatar billede Dahl Praktikant
16. januar 2017 - 21:17 #2
Mit bundkort er gigabyte EX58-UD5