Avatar billede simboy Nybegynder
21. januar 2007 - 17:52 Der er 9 kommentarer

svchost.exe error: "0x745f2780" referenced memory at "0x00000000

Jeg har en maskine der giver denne fejlmeddelse.
svchost.exe error: "0x745f2780" referenced memory at "0x00000000

Jeg kan ikke finde et hotfix til denne fejl.

Det er pinligt at jeg ikke kan lave denne fejl da jeg arbejder inden for It branchen.

Hjælp

Tak
simboy
Avatar billede hcma Novice
21. januar 2007 - 18:18 #1
check dine ram +  check disken for fejl
Avatar billede simboy Nybegynder
21. januar 2007 - 18:30 #2
Takker for dit svar, er i gang med at undersøge.
Kommer tilbage med resultatet når ovenstående er kontrolleret.
Avatar billede cmoz Praktikant
21. januar 2007 - 21:10 #3
Jeg har haft en lign. problem for nylig, hvor det var nogle Office updates der drillede.

Prøv at stoppe Automatic Updates som service, evt. disable den mens du troubleshooter.

Hvis den ikke crasher derefter, er det nok de samme office updates, der kan drille. Det gjorde det kun på nogle konfigurationer og ikke alle, men dog på flere PCere.

Kig tilbage i event viewer hvor der med jævne mellemrum står "application error" der relaterer, også ca. den dato hvor det begynder, er der scheduleret nogle updates til Windows og Office samme dag eller dage før.

Prøv så at afinstaller disse office updates, og hent dem manuelt, og installer dem. Sådan gik problem væk for nogle af vores klient PCere.

Ikke sikkert at det er samme problem, men det skader ikke at prøve det samme.
Avatar billede hcma Novice
21. januar 2007 - 21:21 #4
en med samme problem her:  http://www.infohq.com/cgi-bin/ikonboard/topic.cgi?forum=4&topic=181&start=0
det bunder i et problem vedr. en fejlslået update og den workaround virker kun her og nu. du vil nok få samme melding ved nye updates, men du kan jo prøve ;o)
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2007 - 10:46 #5
Har også selv haft denne fejl, og oprettet et spm her. Det er en eller anden windows update, der går galt. Den eneste løsning jeg har fundet er, at ominstallere styressystemet.
Avatar billede robotten Praktikant
26. januar 2007 - 11:39 #6
Fundet ud af mere?
Avatar billede robotten Praktikant
31. januar 2007 - 10:53 #7
?
Avatar billede robotten Praktikant
04. februar 2007 - 19:22 #8
Husk at reagere i dine spm.!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:27 #9